Spring naar bijdragen

Vrijdag, 17 juli 2015


Aanbevolen berichten

Met alle respect, ik denk dat je daar nu meer rust krijgt dan je je neemt als je weer naar huis gaat. Thuis moet alles zo snel mogelijk terug naar normaal (wat gewoon niet kan want je bent ernstig ziek), hoeft niemand je meer te helpen want dat kun je zelf allemaal wel (niet dus en je gaat het ook niet doen) en je bent nu in goede handen. Wat is erop tegen om die mensen in het z'huis hun werk te laten doen terwijl jij achterover leunt en wat goede boeken leest of brieven schrijft?

Desnoods een handwerk probeert. Je kunt altijd weer terug naar een boek, mocht het je niet bevallen.

 

Accepteren is voor mij een hele goede zaak gebleken. Accepteren dat ik er zelf een zooitje van maakte en werkelijk niets zelf goed kon regelen, nergens grip op had terwijl ik meende de draairichting van de aarde te kunnen bepalen. Accepteren dat ik machteloos was over de toestanden die ik zelf gebrouwen had. Dat accepteren was een hele klus, maar het heeft wel opgeleverd dat het me meteen een stuk beter ging toen dat een feit was.

Dat accepteren had voor mij ook te maken met het zonder vragen of oordeel opvolgen van suggesties die mensen die het goed met me voor hadden aan me deden.

Accepteren dat ik het niet alleen kon en nog niet kan. Maar ook niet meer wil tegenwoordig. Ik vind het fijn om geholpen te worden, daar word ik mens van en ga ik van leven.

 

Probeer het eens.

Dit is zo'n suggestie    ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit anders ook wel een beetje bot.

 

En ik als liefhebber van direct zijn vind ik jou weer bot Ietje.

 

 

Aan directe en confronterende mensen heb ik meer, dan aanpappen en proberen droog te houden.

 

Maar jep ik ben me bewust van het feit dat dat niet voor iedereen zo werkt.

Dus vind het maar bot, I like it en hoop dat ooit iemand zo direct tegen mij durft te zijn. Hihi is al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat get off heb je vast heel goed voor elkaar gekregen Joop, hoop ik, vertrouw ik op.
:heart:

 

Ik ook niet Agnieta, houd het maar in je achterhoofd dit weekend. ;)

 

Ga nu echt slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal,

Rustige dag gehad, Zwemmen, later boodschappen doen en toen bij mijn goeie vriendin op het balkon gezeten.

De twee jongsten ook nog een paar uurtjes mee naar het zwemwater.

Was me vergeten op het dagpact te zetten, maar heerlijk aan het water en de sapjes gezeten.

Tot morgen

Bighamster 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg fijne vrije dag gehad. Lekker gesport, even een keer alle spiergroepen in een training maar dan niet zoveel setjes. Komende dagen dus spierpijn.

 

En de film was heel gezellig. Jammer van het weer, open air film kijken werd dus binnen. Echt heel primitief met hoeslaken als filmdoek , het echte filmdoek is buiten. Ga hier zeker vaker heen, elke twee weken is het in principe mits redelijk weer natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...