jowan Geplaatst 7 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Ik meld me vanuit mijn huis nuchter af voor de dagpact. De jarigen alsnog proficiat en Blondie heel veel kalmte, moed en wijsheid. Goed dat je hulp gezocht hebt. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 He wat??? Nee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 He wat??? Nee!! Aan de alcohol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Ps hoe krijg ik mn voetnoot weg? Want die klopt dus niet meer... hopelijk volgende maand wel weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Ach We zijn weer in de poel van ego en emo beland Op naar de volgende ronde... Er valt voor sommigen nu nix te halen Want de aandacht ergens anders Dan verstandige woorden Want morgenochtend weer bléren... Zucht Blame it on.. Me. Nightynight Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Thanks voor de felicitaties! Heb een topdag gehad vandaag! Begon met regen en dat kan je niet hebben met geocachen, dus ik de engeltjes maar vriendelijk gevraagd of ze ermee wilde stoppen omdat ik jarig was. Werkte even en toen werden ze baldadig. Nou ja toen het iets minder vriendelijk gevraagd en ze verplicht om te stoppen met zeiken. Nou toen werd het kei mooi weer! In de caches waren super veel katten verwerkt dus dat is voor een kattenvrouwtje ook helemaal top natuurlijk! En.... ik werd ook nog gebeld door het uitzendbureau of ik zaterdag en maandag wil werken bij het vat met kruiden en nog veel meer spulletjes. Kei fijn want dan doe ik tenminste weer iets. En nu ga ik pitten. P.s. ik hoop dat je je morgen een stukje beter voelt Blondie (of eigenlijk straks al) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden