Gast Loen Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Hoi! Ik zoek een maatje in Amsterdam. Liefst iemand die van wandelen en kletsen houdt om samen flink te struinen en elkaar te ondersteunen uiteraard. Elkaar te helpen door te zetten. Ik zoek iemand die echt heel gemotiveerd is, dat ben ik ook. Ik ben helemaal klaar met de alcohol, al jaren, maar de alcohol soms nog niet met mij, lijkt het. Maar drinken vind ik niks aan, al heel erg lang niet. Ik word er niet blij of vrolijk van en ik vind het eigenlijk niet eens lekker. Ik zoek ook niet iemand die mij dagelijks zal zeggen niet te drinken of die ik zal bellen: oh, ik heb zo'n zin, help me om niet naar de supermarkt te gaan... zo zit ik niet in elkaar. Ik kan ook niet drinken, ik heb nu refusal als stok achter de deur.Maar ik wil wel elkaar steunen door te praten over de achterliggende problematiek. Door te graven en te spitten en elkaar te motiveren om voor een en voor altijd korte metten te maken met de drank. Ik hoop een goed maatje, een compagnon in de strijd tegen de drank, te vinden. Man of vrouw, dat maakt niet uit. Ik ben 52 jaar overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Hoi Darjeeling, Jammer dat je in Amsterdam een maatje zoekt. Wat jij zoekt zou ik wel kunnen bieden en is eigenlijk ook wat ik zoek. Wandelen, kletsen, praten over achterliggende problematiek. Ik woon in Apeldoorn, dus dat is niet echt handig. Succes met het vinden van een maatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 Hoi Darjeeling, Ja, ik wil graag ontdekken of wij voor elkaar van betekenis kunnen zijn. Jouw voorstel is prima wat mij betreft, eerst via pb en daarna via de mail en telefoon. Tot snel via PB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2015 ha Dar welkom terug! hoop dat het ondanks je weer hier schrijven toch goed is blijven gaan meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Britt Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Ik ben Britt en woon in Amsterdam sinds 1 jaar en ik zoek met spoed een maatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden