Yvonne Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Zo, het ochtendgebeuren zit er op. En geen zon, ja af en toe een miezerig straaltje even.. Wolken, wind en koud. De tuin mag nog even wachten, geen zin in.... Vanmiddag dus lekker binnen rommelen en lezen. Kan me indenken dat de werkdagen inderdaad té lang worden als je gaat fietsen Jopie. En kan me ook goed voorstellen dat je toch een soortement van middenweg wilt zoeken, én vinden als het even kan. Ietje, het klopt dat er in de nederlandse asielen tegenwoordig veel probleemhonden zitten. Ik heb na de dood van onze voorlaatste hond via internet alle asielen afgezocht naar een hond die bij ons zou passen maar dat lukte dus niet. We hebben jaren geleden besloten dat wij geen speciaal gefokte dieren meer willen, er lopen meer dan genoeg verschoppelingetjes rond die ook een thuis verdienen.. Wij hebben uiteindelijk een spaanse zwerfhond geadopteerd. Dan sta je op zeker moment op Schiphol te wachten als een soort van adoptieouders.... Schitterend. We hebben er geen moment spijt van gehad, integendeel, we genieten elke dag zo verschrikkelijk veel van haar. Wat betreft onze katten konden we trouwens wel degelijk prima in het asiel in nederland terecht... helaas zijn er nog steeds verschrikkelijk veel mensen die hun kat niet laten helpen met als gevolg .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Goedemiddag Ag, heb je je bikini al klaar liggen voor morgen? 15 graden - weinig wind - en veel zon.. zal van te voren wel de buren waarschuwen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Ben een beetje chaotisch aan het lezen geloof ik Nancy, fijn dat je de boel nu achter de rug hebt hoor. en pfff, wat naar dat er nu weer van alles mis ging, zat je niet op te wachten. Maar je hebt het gehad... klaar nu. Finniks welkom. Hoop dat je je snel thuis gaat voelen hier. Leuk die plannen die je hebt. En leuke avator... Tijd om weer even in beweging te komen hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 je verblindende goddelijke lijf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 dromen en fantaseren.. het is toch gewoon waar hi hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 ga je nog iets leuks doen van het weekend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 genieten van het zonnetje... en plannen hoe ik de tuin en dakterras ga aanpakken, weer mega groen enz maar goed, vind ik altijd leuk, omdat je zo geniet van het eindresultaat, voor nu koffie - sigaretje - even flink hoesten en genieten kuch.. moet echt stoppen met dat gerook, soms komen mijn longen bijna naar buiten met het antwoord, we zijn hier klaar mee de groeten en laterss brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 plannen wordt ik juist rustig van.... maak vaak een dag lijstje met dingen te doen en dan afvinken geeft mij een goed gevoel, maar wie ben ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 ga wat doen, we appen wel meissie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Pfff... Sta ik in de aktie winkel... Vraag ik mij in ene af wat ik eigenlijk nodig heb voor mijn tuin. Morgen eerst maar eens langsgaan en een plannetje maken. Sinds oktober/november niet meer geweest,dus eerst maar eens kijken. Afijn, met alleen wat regenlaarsjes met als opdruk bloemetjes thuisgekeerd. Op chique naar de tuin morgen. En nu eeeeehhhh, niksen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Goedemiddag Even lekker beppen is toch leuk Agnieta en Toine en ruimte is onbeperkt hoor. Wens iedereen goede dag, hier al hele dag flauw zonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 gister al gereageerd hierover op bestemde draadje Kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Hier nog volop zon, zolang buiten geweest dat ik het ouderwetse gevoel heb dat ik als kind had na het buitenspelen, tegen 7 op bed, buiten half schemer en langzaam wegzakken in een onbevangen slaap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Ik had het wat aardiger kunnen zeggen Kaboutertje, maar er even lekker uit moet voor mij ook daadwerkelijk er lekker uit zijn, als je begrijpt wat ik bedoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Klopt Suiker jij bepaalt maar wij willen je wel graag uitnodigen en een mogelijkheid bieden, maar jij bepaalt!!!! Ik hoop alleen dat je dit als positief ervaart, dat je misschien bij een volgende gelegenheid denkt, he mensen nodigen me uit, mensen willen moeite voor me doen, zonder belang gewoon omdat jij Suiker bent! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Ach Jopie wat een herkenning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 (bewerkt) Hihihi... Ze waren zo leuk dat ik ze niet kon laten staan, Kaboutertje...de regenlaarsjes. Inmiddels hier ook een waterig zonnetje. Heerlijk. En een actifry van tefal rijker na een koffietje bij mijn ouders. Morgen samen met mijn pa de tuin gaan freesen en daarna bestelling doen voor drainage. Voorlopig dus helaas nog geen verse groenten uit eigen tuin. Ach, het houdt me van de straat, en van de drank af. Net effe trekmomentje zo in het zonnetje. Rotduivel, wegwezen! 7 maart 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Zo weer lekker thuis. 8 doosjes gevonden en zo en 13 km gelopen moe maar tevreden ik had er negen willen doen maar de laatste konden we niet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Geen zin om ook mee te gaan volgende week zondag, finniks? Een groepje van hier gaat een boswandeling door het Amsterdamse bos maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 En nu... Op de plaats rust! Ben hyper van het niksen. Maar eens een start maken aan het diner. Pasta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 (bewerkt) Sorry maar Amsterdam is me een beetje ver en ik heb nu even geen geld voor een trein reis ( en mijn mannetje weigert naar Amsterdam te rijden door stomme vooroordelen) mijn man moest zijn autoradiator en rijbewijs vervangen dan blijft er niet veel over voor extras -.- jammer want er zitten aardig wat doosjes in Amsterdam 7 maart 2015 bewerkt door finniks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Waar moet je vandaan komen finniks? Ik kom uit randstad rotterdam. Je kunt meerijden. MijnGerrit, Vooralsnog is mijn tuin een groot knollenveld na het omspitten vorig jaar. Morgen dus freesen, daarna drainage en daarna bemesten... Voor nu zal alles wat ik poot gaan verrotten door de laag water en de grondarme bodem. Geduld wordt op de proef gesteld dus. Mooi moment om dat te oefenen. Ongeduld is namelijk mijn tweede naam, naast hyper... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 (bewerkt) Het spijt me maar ik wil eerst wat langer op de forum zijn. voor ik mensen in het echt ga ontmoeten. oh en ik woon in schiedam 7 maart 2015 bewerkt door finniks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Begrijpelijk finniks. Niks doen waar je nog niet aan toe bent. Aanbod ligt er voor volgende keer. Ik woon "om de hoek" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Had effe een heftig trekmoment. Nog niet zo heftig gehad sinds lange tijd(minimaal 3 jaar geleden). Merk dat ik dan gigahyper word. Gelukkig nu weer uitgezeten dankzij de mogelijkheid om hier mijn hyperdepiep bui te spuien. Ennnnnn, pasta... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden