Spring naar bijdragen

Donderdag 29 januari


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Spud, het hartje is voor onder je riem. De constructie "dat zegt meer over ..." vind ik een hele waardevolle gedachte oefening voor mijzelf, maar als het richting mij wordt uitgesproken of geschreven dan veer ik altijd even op. Het kan al gauw iets neerbuigends hebben. Jij hebt aan den lijven ondervonden dat het vervelend kan zijn en werd daar nu mee geconfronteerd. Vandaar het hartje. Het lachebekje betekent in dit geval, dat ik het mooi vind dat je het gewoon hebt opgeschreven en het zo met mij (met ons) deelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gaat het trouwens met Kabouter, haar clown en haar dochter? 

Heb maandag veel aan hun gedacht en een gele kaars gebrand. Die nog aan het branden is. 

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het hier nog steeds blijft bij. Mee eens, zonder rede.

Een smile en hart, waar ik achter moet vragen wat de ware betekenis is.

En verders het forum tijdelijk op zijn gat valt na zo´n bekentenis.

Dan nog steeds heb ik wel het gevoel dat ik hier niet thuishoor. 

Dat ik mijn heil zeg maar ergens anders moet zoeken. 

Ongeacht de mooie mensen die ik hier ontmoet heb. 

Dat ik gewoon teveel dwing en probeer te bepalen in mijn stukje zekerheid vinden. 

Jammer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, als jij je bevestiging buiten jezelf moet krijgen...........................welkom aan boord dat heb ik ook nog steeds. Ik ben daar niet trots op want het zit me in de weg. Hopelijk heb ik op een dag genoeg aan mijn eigen mening waarin ik vind dat ik goed ben zoals ik ben WAT ANDEREN DAAR OOK VAN VINDEN.

Welkom terug en kappen met onzin verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze avond was ik echt bang dat ik weer weggezet werd met dat zeg meer over jou dan over mezelf. 

En voor vandaag had ik het ook niet minder defensief kunnen schrijven geloof ik. Al stond ik er gevoelsmatig met zwaard naast om iemand zijn kop af te hakken, als deze in puur vanuit je gevoel nog een ingang wist te vinden om die rotte woorden te zeggen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, soms lees ik iets en vind het moeilijk om te bepalen of ik wil reageren of niet; en zo ja, hoe.

Een halve reactie is dan een "vind ik leuk" of een plaatje of een smiley. Soms is dat voldoende (denk ik).

Voor jou in dit geval niet en je hebt even navraag gedaan.

Het is nou juist een aandachtspunt voor mij, waarom ik hier soms doe wat ik doe.

 

Late reactie. Dat kan. Ik ben wezen douchen, dat moet soms ook gebeuren.

Nu kijk ik televisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...