plof Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 (bewerkt) . 24 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 (bewerkt) . 24 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 (bewerkt) . 24 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goedemorgen allemaal Jee kabouter wat vind ik het knap dat je ondanks al deze grote en kleine tegenslagen droog bent gebleven. Ik vind dat bij jou de weken dubbel mogen tellen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goeiemorgen! Dagpact:Kaboutertje jowan Een fijne derde kerstdag! Hier sneeuwt het, straks naar buiten met de camera! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goedemorgen, Het sneeuwt en waait. Niet aantrekkelijk om naar buiten te gaan. Hopelijk gaat de wind liggen straks. Ik hoef er niet uit persé uit vandaag. Voorraad genoeg in huis nog. Hele fijne dagen gehad en eerlijk, gisteren tijdens het eten hier wel even trek. Blij dat ik het niet heb gedaan. Overgebleven wijn is retour gegaan. Zoon vertrekt vandaag, morgen weer een logé. Gezellig. Maar wel fijn dat ik mijn huis nu een dagje voor mezelf heb. Kabouter, hopelijk was het eenmalig bij je hondje. Ben je zelf weer opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goedemorgen frummers. Hoop dat het water er in blijft bij de hond Kabouter. En inderdaad maar even naar de dierenarts gaan. Kan me indenken dat je je zorgen over haar maakt. Tis tenslotte toch een soort van kindje van je toch? Maar fijn dat jijzelf weer opgeknapt bent. Ik heb heerlijk vrij nog, dus lekker op mijn gemakje nu. Kinders zijn weer naar hun eigen stekje. Het was echt gezellig, ben dankbaar voor deze dagen. Maar vind het toch ook wel weer heerlijk dat het nu even heel heel rustig is hier... Ondertussen is hier de koffie doorgelopen en de thee getrokken, ik begin met een lekker bakje thee en een beschuitje hagelslag en even lekker teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goedemorgen, Was effe de weg kwijt. Dacht dat we de maand december nog een keer over moesten doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ps. Sterkte met je doggie, Kaboutertje Het zit je niet mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Rustig aan Blondie, dat aftuigen kan nog wel ff wachten hoor, tis nog maar de 27e En ja, ik dacht ook aan uitdrogen omdat ze zo klein is kabouter.,. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Dat dan wel weer Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 hihi... zo lang zou ik het nou ook weer niet uitstellen dan. Maar vandaag even lekker rustig aan hoor, genieten van niks hoeven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Heb lang niet alles van de afgelopen dagen teruggelezen, maar zag dat Agnieta een kleindochtertje erbij heeft gekregen. Van harte Agnieta, wat fijn alles goed is met allebei. Hoop dat je er met volle teugen van kunt genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Heb vandaag en morgen om de boom weg te krijgen,omdat ik volgende week moet werken en er dan geen tijd voor heb. Lekker rustig aan met een muziekje op de achtergrond is het niet eens een straf. Komt goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Oké, lekker rommelen dus dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goedemorgen, Mijn idee ook.....November pfffffffff ik ben zo enorm blij dat de dagen over zijn. Kabouter, pittig hoor. Ik neem mijn petje voor je af. Tja beestjes kunnen van alles mankeren. Hier sneeuwt het ook ! Het blijft liggen maar met moeite. Ik mag post gaan rondbrengen. Maar met een karretje dus dat moet goed komen. Want zonder kater vandaag. Ben zo trots ! plof en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goedemorgen Sowhat. Ben het met je eens, ik zou ook het zekere voor het onzekere nemen en even langs gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goedemorgen Luna. November ??? Heerlijk he met een helder hoofd aan het werk kunnen? Hier is trouwens geen vlok gevallen. En voor de verandering is het ook eens gewoon droog, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ja, doen hoor Kabouter, dit moet je ook niet via de telefoon overleggen, even meenemen, ze is veel te kwetsbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden