lotus Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Dag allemaal Ben vandaag gestopt met drinken Ik vraag me af hoelang ik het deze keer volhou Is er iemand die wil reageren op mijn berichtje Kan alle steun gebruiken sta er alleen voor Lotus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 hoi lotus welkom hier! De lotus is een voorbeeld van een prachtbloem die dwars door de modder groeit en prachtig bloeit. Mooi symbool voor jou dus, dus dag per dag de eerste niet nemen en vaak hier komen, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Hallo Lotus, Welkom hier. We zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje en we weten dus hoe je je voelt. Denk niet te ver vooruit. "Vandaag neem ik de eerste niet", is hier een veelgebruikte zegswijze. Op andere draadjes zie je alle mogelijke adviezen, bijv. de keukenwekker methode. Wat ook belangrijk is, is om voldoende gezond te eten en te drinken, dat vermindert de trek. Ik heb de internetbehandeling van Tactive gedaan en daardoor meer inzicht gekregen in het hoe en waarom van mijn drinken. Ook heb ik alternatieven bedacht voor de moeilijke momenten. Als ik ga koken, neem ik bijv. eerst een kop bouillon of soep, zodat ik niet val voor een glas wijn. We hebben hier een virtuele huiskamer, onder ditjes en datjes, de dagdraad. Daar zijn vaak mensen te vinden die het over van alles hebben. Heb je het moeilijk of wat dan ook, bericht het dan en we proberen je te helpen. We hebben daar ook een dagpact. Wie zich daarbij aansluit belooft aan zichzelf en de anderen dat hij/zij vandaag niet zal drinken. 's Avonds vertel je hoe het gegaan is. Voor mij is dat een extra stimulans om niet te drinken. In ieder geval wens ik je veel doorzettingsvermogen: het is een slechte gewoonte die je af moet leren. Mocht je struikelen, sta dan zo gauw mogelijk weer op, knietjes afvegen, kijken waarom het gebeurde en met hernieuwde moed weer verder gaan! Ben je trouwens een man of een vrouw? Veel succes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Hoi Lotus, Wat goed van je dat je je hier hebt gemeld! Dat is al een heel eind in de goede richting. Is het vandaag gelukt bij je? Veel sterkte in ieder geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Goeiemorgen Lotus, gaat het goed of heb je ook zo slecht geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lotus Geplaatst 16 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Goede morgen Jane4, Lytse,Acer Bedankt voor jullie steun Ik ben een geheime drinker dus niemand weet ervan. Mijn man maakt soms wel eens een opmerking dat ik wel veel dronk waar ik dan nors op reageerde en dit doet de relatie geen goed Gisteren nuchter gebleven. Weinig of niets gedaan Slechte nacht gehad maar enkele uren geslapen Ik hoop vandaag de draad weer op te pakken en wat te gaan doen Vriendelijke Groet Lotus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lotus Geplaatst 16 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Kunsie, jij bent er ook vroeg bij zie ik Ik had jou berichtje niet gezien Fijne dag Lotus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 We waren tegelijk aan het schrijven denk ik. en ik las je antwoord op mijn vraag al. Het gaat ff duren voor je goed kan slapen. sterkte en jij ook een fijne dag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 we zullen het niet verder vertellen Lotus:D verzin jij vast een list voor als hij opmerkt hoe jij in je voordeel bent veranderd straks:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Nou, als iedereen er stil over blijft... dan zeg ik er ook niks van... Laat je niet van de wijs brengen Lotus, de eerste dag heb je gehad, nu is het een kwestie van de voordelen optellen, en volhouden! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Dag Lotus, Ook van mij welkom hier. Stiekem drinken geeft een rot gevoel. Alle moeite waard daar een eind aan te maken. Goede tips heb je hier al gekregen. Kijk verder maar wat rond op de site. Er valt veel te leren en ook vaak heel herkenbaar. Heel veel sterkte. Gewoon het dag voor dag doen. Vandaag drink ik niet. Ik doe met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lotus Geplaatst 16 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Goede avond Dag 2 zit er bijna op. Is best goed gegaan Ik ga om 20u naar een vergadering waar nadien vaak flink gedronken wordt Eerste test voor me, ik voel me gespannen zal het me lukken? Gelukkig dat jullie mijn geheim stilhouden LOL Tot morgen Lotus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden