Gast Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Hoe bewerkt. Endus het schamen voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Hihi dag Spud. Ben the game aan het kijken. Kan niet slapen. Jammer dat ik je niet eerder zag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Heb nog een vraagje voor jopie. Heb jij je ooit een loser gevoeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Dag Kipje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 He hoi Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Gaat het goed met het niet-roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Hoe gaat ie? Wat houdt jou op dit ongezellige uur nog wakker? Ik ben een half uur geleden wakker geworden van een radio die nog ergens in huis zat te spelen, en kan nu de slaap niet vatten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Hm neuh Ga stoppen op 10 december :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Ik ben wat nerveus en piekerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Hihi ok. Mijn man was er van de ene dag op de andere af, door met een longontsteking op IC te belanden. Misschien een tip? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Haha fijn van in 1 keer gestopt te zijn, maar liever zonder longontsteking dank je ;-) Waarover pieker je en ben je nerveus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Toch blijf ik het gek vinden. Ok een longontsteking en dan direct op intensieve zorgen belanden zal wel verschietelijk zijn, maar hij rookte als een ketter. Ik doe dat nog steeds, en dat vindt ie niet erg, hij heeft gewoon geen zin meer. Tja ik pieker over wat ik verkeerd aangepakt heb dit jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 En ben nerveus omdat mijn ontslagovereenkomst alleen mondeling is. Ben eigenlijk al drie dagen onwettig afwezig, dus als ze het smerig spelen dan heb ik geen recht op uitkering. Paranoia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Ik rook ook als een ketter op dit ogenblik.... Gaat tijd worden voor m'n arme longen dat ze weer lucht gaan krijgen... En trouwens, soms lees je wel eens dat mensen stoppen naar aanleiding van een ziekte ofzo, maar vaak gaat daar toch een soort innerlijk proces aan vooraf. Piekeren...ook al iets herkenbaar. Menselijk maar zo energievretend... Zolang je niet blijft hangen in het verleden en af en toe accepteert dat sommige dingen zijn zoals ze zijn, gaat het wel goed. Ik doe nog een poging om wat slaap-uurtjes bij te plakken... Slaap lekker Droom zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 En wanneer zou je die concreet op papier hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Want dat lijkt me toch een echte zorg die eigenlijk voor je zou moeten kunnen geregeld worden. Je had (dacht ik) toch een goeie verstandhouding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Ja er was dus helemaal geen innerlijk proces. Wat misschien wel meespeeld is dat hij pas kort geleden te weten kwam dat hij met een klaplong geboren is, en een erg kleine longinhoud heeft. Dat hadden zijn ouders nooit verteld. Raar allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Ja dat van die goede verstandhouding dacht ik ook. Zo heb ik het woensdag alleszins begrepen. Maar nu blijkt de personeelverantwoordelijke op verlof. Ik heb al gegoogeld op de procedure ontslag met medische redenen, maar vind weinig goede informatie. Morgen mag ik bij mijn huisdokter een ziektebriefje afhalen voor de voorgaande dagen - hij is op de hoogte - maar als je het echt principieel speelt, dan ben ik te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Affijn, ik ga je welterusten wensen. Bedankt voor het luisterend oor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Jen, graag gedaan hoor :-) Kaboutertje, wat fijn!! Helemaal hartverwarmend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden