Spring naar bijdragen

En nog een nieuweling

Kuifje

Aanbevolen berichten

Hallo alle Forumleden,

Ik heb hier aleen aantalkeren rondgekeken maar meestal van korte duur. Ik zal op dit Forum schuil gaan achter de nam Kuifje wat overigens niets met de stripfiguur te maken heeft.
Ik ben een man van 60 jaar en heb (veel) gedronken vanaf ongeveer mijn 16e en vooral de laatste jaren heb gemerkt niet meer zonder te kunnen en het dus een dagelijks terugkerend ritueel werd. Lange tijd heb ik ontkent dat ik een alcoholverslaafde was, gelul dus want er ging geen dag voorbij zonder drank.
Sinds twee jaar is het een heel stuk verbeterd, heb in die tijd een aantal keren een terugval gehad, gelukkig van korte duur.
Ik heb ongeveer 1,5 jaar Campral geslikt tot ik vier weken geleden begonnen ben met Refusal. Ik sta nu helemaal droog.
Gelukkig heb ik nog steeds een baan en een uitstekende conditie waarschijnlijk ook omdat ik altijd gezond ben blijven eten en veel lichaamsbeweging heb gehad.
Tot zover voor nu.
Ik hoop hier van jullie te kunnen leren en indien mogelijk zelf ook wat steun aan anderen te kunnen geven.

Kuifje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kuifje,
wees welkom hier.
Je bevindt je in goed gezelschap hoor.
Goed dat hier komt neuzen.
Op het draadje 'ditjes , datje en de dagdraad' kom je in de 'huiskamer' van het forum, misschien ook leuk om daar eens mee te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Kuifje,
Je bent al goed bezig ADB te worden als ik het goed lees.
Heb je er ook hulp bij van buitenaf? Of hoorde bij de ontkenning dat je dus
een eenzame strijder werd?
In elk geval is dit een goed plek om gezelschap te krijgen en te weten dat je
nu ook bij de ervaringsdeskundigen hoort, die de verantwoording weer zelf in eigen hand
nemen op weg naar een gezonder leven. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Kuifje

Ik heb ongeveer 1,5 jaar Campral geslikt tot ik vier weken geleden begonnen ben met Refusal.

Hoi Kuifje,

Ook een warm welkom van mij. Ik heb zelf geen ervaring met de hulp van medicijnen. Regelmatig zijn
er nieuwelingen die daar vragen over hebben. Jij kunt daar misschien een nuttige bijdrage leveren.

Hoop je nog vaak op andere 'draadjes' tegen te komen. Goed dat je hier komt meepraten.

Warme lentegroet,
Joris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...