Spring naar bijdragen

Voorstellen


nickmazona

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik ben verslaafd aan alcohol, cocaïne en gokken. Inmiddels ben ik al wel 1 jaar en 4 maanden clean vandaag de dag. Maar eens verslaafd altijd verslaafd. Voor degenen die nog in actief gebruik zitten: NEVER GIVE UP! En wie benieuwd is naar een stuk van mijn verleden en het heden ben ik een weblog gestart. Dat was geen makkelijke keuze maar misschien heeft iemand er wat aan.

 

http://nickmazona.com/

 

Met vriendelijke groet,

Nick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Nick,

Ten eerste een hele gave blog, mooie schrijfstijl ook! Ik wou net zeggen, leuk dat er een leeftijdsgenoot is hier, hoewel dat niet zo bijzonder leuk is natuurlijk.. Ik kom hier zo nu en dan op het forum om even bij te lezen, en zag jouw berichtje op mijn topic. Je zegt op je blog dat je wel eens naar meetings gaat? Wat kan ik me daarbij voorstellen, als ik vragen mag? Ik ben namelijk half op zoek naar een soort van meeting, maar de gedachte dat ik door mijn relatief jonge leeftijd en ervaring buiten de boot zou vallen heeft mij een beetje tegengehouden.

Hoop meer van je te lezen!

Cheers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Nick,

Ten eerste een hele gave blog, mooie schrijfstijl ook! Ik wou net zeggen, leuk dat er een leeftijdsgenoot is hier, hoewel dat niet zo bijzonder leuk is natuurlijk.. Ik kom hier zo nu en dan op het forum om even bij te lezen, en zag jouw berichtje op mijn topic. Je zegt op je blog dat je wel eens naar meetings gaat? Wat kan ik me daarbij voorstellen, als ik vragen mag? Ik ben namelijk half op zoek naar een soort van meeting, maar de gedachte dat ik door mijn relatief jonge leeftijd en ervaring buiten de boot zou vallen heeft mij een beetje tegengehouden.

Hoop meer van je te lezen!

Cheers

He Aap,

 

Dankjewel voor het compliment. Het doet me echt goed dat er zulke positieve reacties opkomen. Ik hoop wat voor anderen te kunnen betekenen. Ik volg meetings van de AA de NA en meetings van een prive-instelling. Zoek op google naar AA Nederland en je komt vanzelf op die website. Je hebt inderdaad kans dat bij de AA het volk wat ouder is maar eigenlijk maakt dat niet uit. Alhoewel ik dat wel kan begrijpen van je. Je kunt ook naar een NA meeting gaan (Narcotics Anonymous) Daar zit echt van alle leeftijden en er komen ook mensen die alleen een alcoholprobleem hebben. Verslaving is verslaving en het maakt niet zo heel veel uit aan wat. Als je gaat zal het de eerste keren even wennen zijn. Maar laat dat bezinken. Pas toen ik 4 maanden ging of zo begon ik het pas te waarderen en ik heb die 4 maanden ook niets gezegd op de meeting omdat ik het gewoon niet kon. Ik hoop dat je de moed bij elkaar kunt vinden om te gaan. Het is niet makkelijk maar het is het beste voor jezelf want neem van mij aan; het kan sneller gaan dan je denkt.

 

Groeten,

Nick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...