Jojo87 Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hoi hoi,Ik ben Jojo, 23 jaar. Vanaf me 16e verslaafd aan alcohol.Hen angststoornis, borderline en bipolaire stoornis en ptss.Ik woon alleen samen met me katje.Me hobby is achter laptop, in tuin zitten, met me katje spelenLiefs Jojo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Jojo welkom hier,ik heb de moderator gevraagd je profiel te sluiten.Haal gauw je gegevens weg, want iedereen kan hier lezen.groetjes jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jojo87 Geplaatst 24 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hoe moet ik gegeven wehalen... Het lukt me niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 hai jojo welkom hier, groet filippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Via profiel, Jojoen dan hokjes leeg makenen profiel aanpassen aanklikken.en als je een vrouw bentkun je ook een mooi ander hoofd aanschaffen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hallo Jojo,Een warm welkom vanuit deze kant! Hoop dat je hier vaker komt en je er dan net zoveel aan hebt als ik. Ik drink nu al 3 maanden niks meer en ben daar erg blij mee! Geen katers, geen blackout, geen schuldgevoel, etc. Je verdient het!!Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 hoi jojo,welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hoi Jojo,Gefeliciteerd! Je pakt in ieder geval de No.1 angst veroorzaker alcohol aan. Een belangrijke stap.Ik hoop dat je veel aan dit Forum zult hebben.Een warm welkom in ieder geval.Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden