Spring naar bijdragen

Nieuwe baclofan.

Redroos

Aanbevolen berichten

Mag ik me als nieuw lid even voorstellen.

Ik ben dol op pindarotsjes (vandaar de naam pr) en wijn......

Dat laatste baart mij zorgen en zodoende ben ik begonnen met een behandeling met baclofen.

Mijn berichten zal ik dan verder ook op dat draadje plaatsen.

Mijn vorige naam was Alphonsa, ( een dag geleden pas lid geworden)voor de mensen die mijn berichten reeds gelezen hebben.

De moderator heeft niet gereageerd om mijn naam te kunnen veranderen, dus toch maar een nieuwe account aangemaakt die wat gemakkelijker is.

Het inloggen was voor mezelf een puzzel.

Ik hoop op dit forum verder gesteund te worden, ik merkte het meteen al dat het werkt er bewust mee bezig te zijn en er nuchter bij te willen horen! Dank alvast aan de mensen die op mijn post reageerden.

Ik ben een vrouw van 58 en zoals vele dames van mijn leeftijd tegenwoordig, gaan van een gezellig wijntje over naar overmatig alcoholgebruik, met als gevolg bloeddrukverhogend, te hoog cholesterol en gestoorde leverfuncties, overgewicht en wat er allemaal nog verder door alcoholmisbruik voort kan komen.

Moge dit forum voor meerdere dames die op internet zoeken naar een oplossing en altijd maar lezen dat ze veel te ver boven het toegestane verantwoord alcoholgebruik uit een test komen, een steun zijn.

Er zijn oplossingen, in mijn geval de baclofen. Het zelf willen lukte mij niet, maar door middel van baclofen is het een fluitje van een cent.

Veel sterkte en ik kijk uit naar alle berichten op dit forum.

Pindarotsje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dit nu al een paar dagen met lede ogen aan en nog geen 1 reactie op Agnieta na.

Schamen jullie je niet forumleden ?

Misselijkmakend vind ik dit, is niet goed te praten.

Pr bij ons op het baclofen draadje ben je van harte welkom hoor, maar dat weet

je wel.

Sorry voor die andere forumleden, die hebben waarschijnlijk geen manieren geleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...