Spring naar bijdragen

maandag 13 oktober


jowan

Aanbevolen berichten

Wat eten we vanavond?

 

RECEPT: WHISKY EEND

 

Eet smakelijk

Mag ik alsjeblieft op een alcohol de baas forum verschoond blijven van dit soort zaken? Ik vind het niet kunnen, niet passen en absoluut respectloos naar degenen die alle moeite doen om hun verslaving weerstand te bieden. Daar kan volgens mij niet lachwekkend over worden gedaan.  Dank je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me ook weer droog en nuchter af. Goede AA meeting gehad, weer nieuwelingen erbij, Stap 1 behandeld, ook goed voor zij die al langer in herstel zijn, dan weet je weer waar je vanaf komt.

Goede nacht voor iedereen en wellicht tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, ik vind mooi te lezen hoe je kan beschrijven. Ik weet er het fijne niet van en je blijft soms vaag, dat geeft niet, ik heb het idee dat ik wel aanvoel of zo. Maakt ook niet uit eigenlijk. Ik krijg de indruk dat je zelf in ieder geval weet hoe zit, en het blijkt maar dat enkel weten hoe het zit nog niet betekend dat je het altijd goed gaat.

 

Ik hoop dat snel een fijne plek vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik ben er ook nog.

Sombertjes, gebeurt me niet vaak.

Vandaag naar de sauna geweest, was heerlijk. Miste mijn glaasje wijn wel daar. Nou werd er ook behoorlijk wat gedronken daar, gek eigenlijk, in zo'n gezonde omgeving. Maar goed, ik deed voorheen ook vrolijk mee.

Maar daar komt die somberte niet vandaan.

zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...