Monster Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 welterusten op is op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Akelig Jopie. En nee, niet jouw schuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Eerst de boze heks, en dan de reddende engel. Wat een metaforen schotelt het leven ons soms voor. Gelukkig dat die laatste er ook voor je was en is Jopie. Als de nood het hoogst is. Ik ga nu slapen. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Jopie ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Wat eten we vanavond? RECEPT: WHISKY EEND Eet smakelijk Mag ik alsjeblieft op een alcohol de baas forum verschoond blijven van dit soort zaken? Ik vind het niet kunnen, niet passen en absoluut respectloos naar degenen die alle moeite doen om hun verslaving weerstand te bieden. Daar kan volgens mij niet lachwekkend over worden gedaan. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Het is toch gewoon humor Jowan, dat maakt vervelende en moeilijke dingen juist wat makkelijker bespreekbaar. Is mijn visie. erik en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Zo vind ik de klasieker Dinner for One met de dronken butler ook geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Ik meld me ook weer droog en nuchter af. Goede AA meeting gehad, weer nieuwelingen erbij, Stap 1 behandeld, ook goed voor zij die al langer in herstel zijn, dan weet je weer waar je vanaf komt. Goede nacht voor iedereen en wellicht tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Jopie, ik vind mooi te lezen hoe je kan beschrijven. Ik weet er het fijne niet van en je blijft soms vaag, dat geeft niet, ik heb het idee dat ik wel aanvoel of zo. Maakt ook niet uit eigenlijk. Ik krijg de indruk dat je zelf in ieder geval weet hoe zit, en het blijkt maar dat enkel weten hoe het zit nog niet betekend dat je het altijd goed gaat. Ik hoop dat snel een fijne plek vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Slaap lekker, ik zeg bij deze al vast af voor de 4 mijl, dat klinkt voor mij erg ver. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Veel frummers droog naar bed. Gipsy niet en dat vind ik zorgelijk. Goede nacht beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Iemand nog wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Nee, ik ben er ook nog. Sombertjes, gebeurt me niet vaak. Vandaag naar de sauna geweest, was heerlijk. Miste mijn glaasje wijn wel daar. Nou werd er ook behoorlijk wat gedronken daar, gek eigenlijk, in zo'n gezonde omgeving. Maar goed, ik deed voorheen ook vrolijk mee. Maar daar komt die somberte niet vandaan. zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 In eerste instantie wel. Maar nu even niet. Herken mezelf niet eerlijk gezegd. Zucht. Ploffie, bedankt voor je luisterend oor.. Echt vrolijk zal je van mij ook niet worden. Ik ga maar weer proberen te slapen denk ik, trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Ned. elftal stelde idd ook niet zoveel voor. Jammer. Hiddink zal wel snel exit wezen ben ik bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Hahaha! Is Hiddink eigenlijk wel de nieuwe bondscoach?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden