Spring naar bijdragen

Ontwenningsverschijnselen


Leuntje

Aanbevolen berichten

Wie kan mij wat meer uitleggen over de ontwenningsverschijnselen ?

Ben nu 2 dagen gestopt na het drinken van dagelijks zeker 3 flessen wijn te beginnen 's ochtends om de kater weg te drinken.

Ben op eigen initiatief gestopt dus zonder medicijnen of hulp.

Maar ben zoooo ziek. Misselijk en braken, ben nu lekker slap en moe. Braken gaat de hele dag en nacht met kleine tussenpozen door.

Wat zou nog kunnen verwachten en wat zou ik er aan kunnen doen om de misselijkheid. Te verminderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuntje, ik heb even je draadje "even voorstellen" gelezen en je doet er verstandig aan om het advies van Proudmary op te volgen.

Bel vanavond nog de huisartsenpost en vraag of je even langs kan komen voor hulp en medicijnen. Je man kan je toch even brengen?

Wees wel open tegen de arts over je alcohol gebruik/misbruik, zodat hij weet wat hij moet doen.

Wel doen hoor.

Je bent inderdaad niet verstandig bezig.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is natuurlijk geleidelijk gegaan maar die drie flessen heb ik misschien vanaf begin september gedaan. Flinke terugslag na de vakantiie

Vannacht ging het al beter, maar 1 keer moeten braken maar ieder uur van de klok gezien.

Ik ga toch nog even door hoor, denk dat we het ergste nu wel hebben gehad ( hoop ik )

Zoals ik als eens eerder heb gezegd weet niemand van mijn verslaving af ( man weet althans niet hoeveel ik dronk ) en dat wil ik graag zo houden.

Maar na een week zou het toch al wel beter moeten gaan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...