Leuntje Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Wie kan mij wat meer uitleggen over de ontwenningsverschijnselen ? Ben nu 2 dagen gestopt na het drinken van dagelijks zeker 3 flessen wijn te beginnen 's ochtends om de kater weg te drinken. Ben op eigen initiatief gestopt dus zonder medicijnen of hulp. Maar ben zoooo ziek. Misselijk en braken, ben nu lekker slap en moe. Braken gaat de hele dag en nacht met kleine tussenpozen door. Wat zou nog kunnen verwachten en wat zou ik er aan kunnen doen om de misselijkheid. Te verminderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Van 3 flessen wijn naar niets lijkt me niet verstandig Leuntje. Als ik jou was zou ik als de donder naar de huisarts gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Leuntje, ik heb even je draadje "even voorstellen" gelezen en je doet er verstandig aan om het advies van Proudmary op te volgen. Bel vanavond nog de huisartsenpost en vraag of je even langs kan komen voor hulp en medicijnen. Je man kan je toch even brengen? Wees wel open tegen de arts over je alcohol gebruik/misbruik, zodat hij weet wat hij moet doen. Wel doen hoor. Je bent inderdaad niet verstandig bezig. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 ik vind het niet verantwoord om hier mijn mening of advies te geven dit zou je weg kunnen houden van de dringende hulp die je echt nodig hebt. meteen naar de arts morgen Leuntje en stoppen met experimenteren het gaat om je leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leuntje Geplaatst 2 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Het is natuurlijk geleidelijk gegaan maar die drie flessen heb ik misschien vanaf begin september gedaan. Flinke terugslag na de vakantiie Vannacht ging het al beter, maar 1 keer moeten braken maar ieder uur van de klok gezien. Ik ga toch nog even door hoor, denk dat we het ergste nu wel hebben gehad ( hoop ik ) Zoals ik als eens eerder heb gezegd weet niemand van mijn verslaving af ( man weet althans niet hoeveel ik dronk ) en dat wil ik graag zo houden. Maar na een week zou het toch al wel beter moeten gaan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Leuntje, hoe gaat het daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leuntje Geplaatst 8 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2014 Dag Mijn Gerrit, Na 2 weken niets gedronken te hebben toch weer terugval. Heb nu professionele hulp gezocht en heb sinds gisteren Refusal, waar ik erg blij mee ben en mijn gezin nog meer Nu er voor gaan !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst 8 november 2014 Hee Leuntje ! Daar ben je . Goed dat je er weer bent. En wat fijn dat je serieus genomen bent en dat je je zelf serieus neemt. Gelukkig refusal ... Nu moet je wel. Heel veel succes :ik ben blij voor je Leuntje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst 8 november 2014 Mooi te lezen leuntje..dat je professionele hulp hebt gezocht Succes met refusal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden