Burchill Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 (bewerkt) Tot gisteren had ik op mijn iPad air een soort dashboard bovenin dit forum. Zo'n zes knoppen met BV nieuwe inhoud, prive berichten, etc. Nu heb ik gisteren een Update op de iOS 8 uitgevoerd. Herkent iemand dit? Als browser gebruik ik Google Chrome . 2 oktober 2014 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Apple spullen: mooi spul, maar je moet er een systeembeheerder bij kopen, helaas. Ik ben een MCSE man, ik kan je hier niet mee helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Dank je Jowan, ik denk dat de mobiele versie een update of verandering heeft ondergaan. Wat is een 'MCSE' man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Microsoft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Wel Spud en Agnieta, Ik heb het vanmorgen zelf gevonden. Heel simpel, die dashboard zit op de mobiele versie. Ik was de internet versie van AdB onbedoeld gaan gebruiken. Mijn reactie op de Apple gebruiker opmerkingen: 10 jaar geleden besloot ik over te stappen op Apple vanwege argumenten.van een ervaren Mac gebruiker: - alle virussen en wormen etc worden voornamelijk voor Microsoft geschreven; - installatie en configuratie zijn simpel en gebruikersvriendelijk; - er zijn geen geheugen lekjes; - grafisch mooi; - Apple heeft het 'windows' principe geïntroduceerd. Grote nadeel: inderdaad duur. Mijn PowerBook uit 2005 wordt nu wel lastig om te upgraden, aangezien de architectuur nu Verouderd is, maar kan het meeste er nog mee doen. Een iPad vangt de technische gap nu even op tot ik een iMac kan aanschaffen. Tja, en daarnaast vind ik het gewoon mooi spul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Ubuntu is een perfect OS, en ik zweer bij Android voor mobiel. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 MCSE was vroeger de gangbare certificatie voor microsoft systeembeheerders en helpdeskers: Microsoft Certifies Software Engineer. Tegenwoordig bestaan er nieuwe MCSE-mannetjes: Microsoft Certified Solutions Expert. Mensen moeten heel veel leren in de IT om er een paar jaar later achter te komen dat hun kennis verouderd is. Gek word je ervan! Burchill en Jen reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Mijn berichten blijven "hangen" totdat ik switch naar een ander onderwerp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Ja, bij mij ook ProudMary. Ligt niet aan de gebruikers, maar er is iets aan de hand met het Forum, dunkt me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden