lachaim Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hallo ,ik ben voor het eerst hier .Ben gestop t met drinken maar dat is zo makkelijk niet ben helemaal op!Hoe lang duren die verschijnselen toch?Ben nu in staat om de fles te pakken maar ik wil niet Hoe hebben jullie dit gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Welkom op het forum.Hoe lang ben je al gestopt en wat ervaar je dan. Fysiek of eerder psychisch.Op de dagdraad, ditjes dadjes datum van vandaag vind je een hele hoop mensen met allerlei ervaringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hallo lachaim,We hebben een speciale plek waar je je kunt voorstellen.Misschien is dat wel handiger wanneer je opgemerkt wilt worden.Kijk even bij "wie is wie"...en succes met allesxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Hallo Lachaim,Welkom hier. Zoals iemand al eerder opmerkte hoelang en hoeveel je last hebt van ontwenningsverschijnselen heeft te maken met hoeveel en hoelang je al dronk. Wanneer je er erg veel last van hebt kun je altijd nog hulp vragen aan je huisarts. Hij kan je dan iets voorschrijven wat de scherpe kantjes eraf haalt. Heb zelf zo'n 3 weken last gehad en dan vooral in de vorm van slecht slapen. Trek in drank heb ik nog steeds. Maar het lukt me wel om eraf te blijven. In die eerste moeilijke weken ging ik het drankpad in de supermarkt uit de weg en had ook niks te drinken in huis. Anders was het me niet gelukt. Probeer mezelf nu iedere maand dat ik het heb volgehouden mezelf met iets te belonen.Verder kom ik iedere dag even bij de Ditjes en Datjes dagdraad mijn neus laten zien: dat houd me bij de les;)Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden