rapilos Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Truste lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ik heb mijn twijfel gewoon verteld aan mijn vrienden. Dat samen dronken worden er gewoon niet in zit omdat ik mezelf moet beschermen. En zo tof! Dan gaan we gewoon een high tea of koffie doen. Zij vinden het ook belangrijker dat ik er ben en geniet dan dat ik mezelf kwel met gecontroleerd drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ik ben wel een gezegend mens met vrienden, want weet dat het met vele lotgenoten vaak niet zo makkelijk gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 koesteren Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ik was gewoon een trutje, als je niet onder mijn voorwaardes vriendschap wilde dan nooit. Ik gaf toe en de ander, maar zit nog steeds op een onderzoekingsvlak. Wat wel sociaal is en wat niet, en wat ik kan bereiken daarin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Zonder klef te willen doen, koester ik jou ook Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Terwijl ik me weer laat lijden door mijn gevoel, ik koester jou gedachtes ook Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ik vind dat je wijze zegt op het einde van de avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 En wanneer ik je zie voel ik me rot dat ik wegga, omdat ik zoveel plezier met je kan beleven en vroeg wil gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ja mis de geit avonden echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 hihi de geitavonden Mis VM ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Sorry voor late reactie Spud maar ben een melige film aan het bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Geen probleem Jen, ben zelf een beetje uit mijn doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 als jij maar lacht vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Gek zijn is gezond! De weg kwijtraken niet maar is weer gelukt. : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 wat spook je uit dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden