blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Volgende meeting dus bij fruitvlieg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Spannend Fruit, Harstikke leuk voor je. Jen, Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 mijn verjaardag eigenlijk in bed doorgebracht, al zwetend haha. Ach ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ben je ziek dan Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ik vind dat dan jammer om te lezen. Volgende keer me dus niet anders voordoen dan ik ben. Al blijf ik erbij dat Agnieta ook een andere kant van haarzelf heeft laten zien vandaag. Namelijk herpakken. Ik vind wel dat iedereen daar gemakkelijk overheen stapt en hun oude beeld graag in stand houdt. Dan ben ik wel niet zo´n Agnieta fan, maar vind ook niet dat ze het verdient om over een kam geschoren te worden. Ze heeft wel degelijk groei laten zien vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Ach, wat jammer Jen! Geen griepje onder de leden? Het schijnt te heersen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Fruitvlieg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 En nu teveel prikkels voor mij. Gefeliciteerd allemaal die dat willen ontvangen. Spud is er weg van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Fruitvlieg las ik net nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 (bewerkt) Mijn poes zit heel vaak achter het raam een heel piepend geluidje te maken als ze een vogel ziet. Ze zal er niet naar toelopen. Mijn kater doet het anders die piept niet maar vangt hem Fruit. Ja heerlijk voor jouw diertje. Zeker een kat heeft zoveel behoefte om naar buiten te gaan. Maar wel de eerste 14 dagen zeker, binnen houden want anders heb je kans dat ze weer naar het oude huis gaat. Wat wij wel eens aanraden is dat, als een kat verhuisd, in het nieuwe huis, in de bench een paar keer omdraaien, links en rechtsom zodat ze de richting kwijt zijn. Spudtie rustig aan meis, denk aan je vakantie. 5 september 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Houdoe, stelletje dierbare mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 ik weet niet wat ik heb. Zweterig en moe, maar geen koorts of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Misschien toch hormoontjes Jen? Ik ga hier nog effe hangen voordat kids in alle drukte met chippies en cola naar de Voice willen kijken met moeders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 op Schiphol rijden Jopie? of koper leggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 of een saunaatje pakken Jen dan mag je zweten en ben je er blij mee zelfs. (of, en een beetje vloeken nu: gaan sporten, dan mag je ook zweten) Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Je hoeft niet altijd koorts te hebben om ziek te zijn Jen. Net wat Jopske schrijft, ga ff naar de dokter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 als je niks doet gebeurt er ook niks (volley leus van me) heeft me al heel wat blauwe plekken opgeleverd én heel wat punten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 dat zou een naadloze oplossing zijn Jopie?Fruit waar een adb forum al niet goed voor is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 daarom noemde ik het ook vloeken Jopie ik ken jen ook wel een heel klein beetje toch. Jen? Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 we eren ook het kleine hier he even iets heel anders ik heb mn oude bed weer terug wil mn matras oppimpen met een topmatras van traagschuim maar las in één vd reviews dat iemand die te warm vindt. Heeft hier iemand daar ervaring mee?IK heb al zo'n kussen en die vind ik heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Nou ik wandel wel veel hoor mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 pffffffffffff krijg het al warm als ik dat lees jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 ik zit aan een lekker bakje koffie; met 1/2 theelepeltje cardemom in het filterzakje bij de koffie. jammie. deed hetzelfde al maanden met gemberpoeder en soms kaneel. Een kombi is ook lekker. ik koop bij de Mar. winkels 250 grams zakken en eer die met koken/bakken opgaan, dus maak zo oude voorraden creatief op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Zeggen dat ik bang was gaf dus lucht. Bang waarvoor ??? Er kwam een oud stuk naar boven. Ok, dat weet ik dan ook weer. Het zeggen maakte dat het al kleiner werd. Nu op de bank, grote mok thee (salie met zoethout). Goed voor mijn keel. Er komt een verkoudheid opzetten. Straks op tijd mijn bed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Klinkt als boelveel vrijheid! Fijn om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden