plof Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Jen, zodra twee mensen beide iets anders willen met een relatie of iets anders verwachten ervan, gaat de relatie langzaam achteruit. Daar valt niet zoveel aan te doen. Maar je kunt aan je zus wel uitdrukken wat het met je doet. Dan kan zij daar ook op reageren. Dan is er sprake van een echt contact, ook al gaat de relatie achteruit. Op het moment dat gevoelens niet meer worden uitgewisseld, dan is de relatie contactloos en kan je behoorlijk eenzaam voelen. Hey Plofkip, ik krijg niet echt de kans om iets te zeggen, Ze spot een beetje met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Sorry Jen, manlief kwam thuis, moest afsluiten. Ik heb zo'n vermoeden dat angst/spanning toch wel een rol speelt hierin, denk je ook niet? Ik heb het thuis ook, Iet, Daar irriteert het me minder, maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Ja... nu neem ik nog altijd de pil - mannen ff niet meelezen, maar spiraaltje lukt niet - en vraag me af of ik het dan wel zou merken als ik ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Kan het ook niet, Plofkip, dat ik besluit om niet meer met haar te communiceren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Het is iets anders MijnGerrit. Vandaag heb ik zelfs twee kalmeerpillen genomen om even te zien of dat effect zou hebben. Niet dus. En het is echt een probleem, durf ik te zeggen. Niet iets wat ik me verbeeld. Mensen bekijken me raar, en inderdaad: mijn voorhoofd is constant nat. Volgende week evalueren of ik naar de huisarts ga. Met dit stomme gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Ik heb net een mailtje verstuurd dat volgens mij kort en krachtig alles zegt: Hoi x, ik kreeg je voice mail goed aan. maar gezien ik voltijds werk, heb ik overdag echt geen tijd om dessert te gaan eten. Toch bedankt voor het aanbod. Groetjes, x Bij deze is het voor mij van de baan, hoe pijnlijk het ook is allemaal - sinds mijn mijn ouders dood zijn is het contact met broers en zussen nihil. Just de erfenis regelen, en dat was het dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Ja MijnGerrit, ik denk dat ik dat ga doen. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden