kruidenthee67 Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Ha, ben een avondje weg en heb je ineens tien pagina's bij te werken.... Ja Bol...IK maak de keuze....dus die verantwoording ligt ook helemaal bij mezelf. Toch op het moment van de drank nemen lijkt het alsof ik dat niet ben...maar dat neemt niet weg dat ik wel degelijk weet dat ik het zelf doe. En niemand anders...moeilijk om daar weer uit te stappen... maar hé, niemand heeft gezegd dat het gemakkelijk is ADB te worden....maar ik ga er wel voor. Jopie...mooi Monster...van mij mag je de aantekening 'ervaren'....gaat het niet om kwaliteit ipv kwantiteit? Vanavond een etentje met drie vriendinnen....lekker eten, fijne gesprekken en spa rood. Fijne avond allemaal en welterusten voor zometeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Trusten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden