bolletje Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 (bewerkt) Hoi Ietje, Stom is dat...je wilt het niet en toch doe je het...alsof je er zelf niks over te zeggen hebt, sprak ik helaas uit ervaring . Ja maar dat is het nu, je hebt er alles over te zeggen. Door dat idee van er niets over te zeggen hebben, leg je dingen buiten jezelf, zoiets van ik ben er zelf niet verantwoordelijk voor het gaat buiten mij om". En Kruid. je wilt het wel hoor anders doe je het niet, misschien in het begin nog niet maar na verloop van tijd word je sterker en lukt het. Door die gedachte zwak je je motivatie heel erg af en ook je zelfwaardering. Als je echt niet wilt gebeurd het niet. Maar geef jezelf ook de tijd om te wennen aan een nieuw leven Zo mijn keukentrap is betegeld en mooi dat ie is geworden. Poeh zeg. Langzaamaan wordt het hier een heel apart huisje maar erg mooi vond de tegelzetter ook. 30 augustus 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 (bewerkt) En toch lees ik mooie veranderingen hier...doet mij goed Vanavond komt vriendin..ff ontladen Fijne avond 30 augustus 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Ja hoe zou het eigenlijk zijn met Bambam. Ik dacht gisterenavond nog aan haar. Het zal wel goed gaan anders had ze zeker wel langs gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Joop...je mand in...hup hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Wiebelig betekent voor mij: emotioneel ietwat instabiel: Kwetsbaar Het kan alle kanten op Behalve die van toegeven aan drinken. Want daar pas ik voor ... Want dan is t niet meer wiebelig maar lodderig en lallerig Dan maar wiebelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Gerrit, het is vast voor iemand met een bezemsteel NIet willen drinken, toch weer doen. Als je nog in de verslaving zit lijk je uit 2 personen te bestaan. En de verslaafde krijgt dan op enig moment weer de overhand. Het was bijna te verwachten Ietje, man op reis en jij in de verleiding. Bijna zeg ik, want het knopje kan een keer om. Hou de focus op wat je echt wilt, koester dat. Je hebt even toegegeven, maar je wijze ik heeft het overgenomen. En ja, ik zou wel opnieuw tellen. Om eerlijk te bijven naar jezelf. Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Mijn man zit in een moeilijke situatie met zijn familie. Hij kiest voor zichzelf. Dat vind ik knap want wat hij kiest wordt meestal niet als sociaal wenselijk gezien. We hadden het erover bij een grote pannenkoek en hij bedankte me dat ik hem steunde. Dat hij door dat te weten bij voorbaat al meer moed had. Ze hadden hem nog aangeraden om het nog eens met mij te bespreken. Ahum. Dan vergist men zich toch. Jaren geleden zou ik me daar enorm over opgewonden hebben en me ermee hebben bemoeid. Nu zeg ik, je moet doen wat jij zelf wilt. Jaren geleden zou hij er enorm mee gezeten hebben. Nu maakt hij zijn keuzes en steekt zijn kop niet meer in het zand. Ook dat zijn de vruchten van helder zijn en groeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Dan heb je zelf je vraag al beantwoord Ietje. Jouw antwoord kan anders zijn dan het mijne. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Kate wat ben je een wijze vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Vandaag was ik de hele dag samen met mijn dochter op pad. Dit was 2 jaar geleden ONMOGELIJK. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Vorige week vroeg ze of ik het 2 jaar geleden voor mogelijk had gehouden dat ik van een bitch in een zweefteef zou veranderen. Heb het maar als een compliment beschouwd. Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Vandaag zei ze dat het fijn is om in elkaars buurt te zijn. Dit vind ik dus ook. En dit vind ik een compliment voor ons beiden. Beiden groeien we, veranderen we en ons beider respect en vertrouwen blijft maar groeien. Dat is toch zó fijn. Dit is de zegen van clean zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 tja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 ik moet het wat spreiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 kom ik nooit aan de 1000 berichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 ik wil óók een ervaren forummer.............................................. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 laat toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 iedereen kijkt tv ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 het enige wat op mij wacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 is de afwas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 en de afwasMachine is een weekendje stappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 uhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 ik weet niet hoe de tv aan moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 daardoor ben ik hiero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden