AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Pepers Je weet het nog hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Waar ben je dan wel Albert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 ja natuurlijk weet ik nog van die pepers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 die snap ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Ben je weer thuis? Zit je weer op je stoel achter de pc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Nu niet terug halen maar zien wat voor vriendschap daaruit gekomen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Ja natuurlijk, je weet welke hoek hè? Dacht je dat ik een mobiel internet had of zo? nee dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Ben blij met je hoor Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Als iemand iets wil plaatsen kan dat gewoon hoor, we staan overal voor open En je breekt niet in, voor het geval dat je dat denkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Ik ben blij met jou Albert, maar toch ga ik nu proberen te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Breek alleen ff in om mij af te melden. Opslomen en mijn bedje bijtijds in. Nog 1 dagje werken en daarna 3 dagen vrij. Nodig om bij te tanken... Fijne avond nog en trusten voor later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Ben jezelf alsjeblieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Hier gaan de luikjes ook dicht..truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Truste Spud En of ik mezelf ben? moeilijke vraag nu. Nee geen moeilijke vraag. Nee dus. Maar ik verlies mezelf niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 truste Huttula huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 en dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Ben ook blij met jou Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Kan me ook voorstellen, de waardering die veel mensen voor jou voelen en het respect, als een last kan voelen. Nou ga ik echt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Albert, je staat op het punt om weer ruzie met me te krijgen. Ik wil geen toneelvrienden in mijn vriendkring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 en nu ga ik echt slapen. Fijne nacht iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 (bewerkt) . 10 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 nee geen ruzie Spud da`s heel lang geleden en we hebben er iets moois aan over gehouden Ga nu maar slapen lief, maak je niet druk om mij ik red me wel Geniet van het water Zaterdag en denk heel even aan mij als je er gaat zitten, verder niet En luister naar het water, ben benieuwd Zondag Jij bent jij ik ben ik, wil je niet kwijt, dus geen ruzie Kriel. Ga slapen en morgen gezond weer op oké truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 truste Plof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Voor mij weer een droge dag. Ik ga nu slapen en wens iedereen een goede nachtrust. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Ik meld mij droog af, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden