Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zou je hem dan omhoog willen halen? Want ik zie hem nog niet. (weet wrs wel waarom ;) ga de link meteen zoeken)

Geplaatst (bewerkt)

Jopie :heart:

Grijns was niet nodig, ik weet wie het zegt. ;)

Maar ik weet ook dat hier altijd nieuwe mensen komen, net als ik in 2007 en toen vond ik het ook moeilijk om in te breken wanneer mensen nogal positief waren omdat ik de sfeer niet wilde bederven. Zou gewoon niet willen dat iemand weg zou blijven daarom. Daarom zeg ik het soms eventjes, want ik weet dat ik over het algemeen wel heel extreem positief kan zijn. En als je dat  even niet zo voelt, kan je daar soms best wel van over je nek gaan en je eraan storen. Is mijn eigen ervaring. :)

bewerkt door Spud
Geplaatst

Truste Albert! :heart:

Nu we het draadje gevonden hebben, kunnen we het bij een volgend moment wellicht gebruiken. En anders verstoppertje doen op het forum. ;)

Go for it!

Geplaatst

Tot de volgende! :)

Ik ga even af hyperen.

Gewoon op de bank gaan liggen en maar zien welke kat me wil helpen af hyperen vandaag. Zwaar hoor het leven van een kat. :P

Plofkip, ik mis nog een bericht van je hoe je sollicitatie is gegaan? Of heb ik je bericht verkeerd geïnterpreteerd? Ik weet niet eens of je een terug lezer bent.

Maakt niet uit, vraag ik het morgen gewoon nog een keer als ik je zie. :D

Geplaatst

Dan denk ik dat je je ook best mag voorstellen aan die mensen, Plofkip, als het je echt heel leuk lijkt. Binnen stappen en zeggen ik heb gesolliciteerd en ik heb nog niks gehoord over een dag of 2. Dat leerde ik van mijn afspraak van woensdag. ;)

Ik dacht dat je werkelijk een gesprek had vandaag, verkeerd gelezen dus.

Hoop dat jij je plekje ook vind net als ik.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...