fausto Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Hoi, Het is een tijd geleden dat ik op deze site mijn inspiratie en moed vandaan heb gehaald om te stoppen met drinken. Dat deed ik een aantal jaren. Ik ben nu 39 en was 09-10-2011 dat ik ben gestopt met drinken. In de tijd daarna had een leuk leventje opgebouwd. Begonnen met sporten en daar ook redelijk succesvol in geweest. Opleiding in mijn eigen straatje, maar heel bizar, mijn poes misty overleed en plots, daar was hij weer. Zit nu al een tijd aan de drank en kan steeds lastiger mijn motivatie vinden voor leren en sporten. Hoop dat ik hier verder kan komen en mensen ook inspiratie kan geven Groetjes fausto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Hoi Fausto, welkom terug. Ik hoop dat je motivatie terugkomt en je met hier veel contact zoeken, genoeg steun vindt om niet drinken vol te houden. misschien is de training online hier iets voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Hee Fausto, Goed van je dat je weer gaat stoppen. Het is naar om een huisdier te verliezen. Neem je een nieuwe kat, twee kittens bijvoorbeeld? Of wil je een tijdje geen kat meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Hee fausto hoe gaat t? Kan je weer op gang komen? Wat dacht je van morgen via de glasbak ( alle flessen weggooien) naar het asiel en een nieuwe poes op halen? Kom op he! Van niks doen en wachten tot het beter gaat word je niet vrolijk Zet m op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden