stoeptegel Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Geplaatst 21 augustus 2014 Disclaimer: het mogen ook podcasts of video's op Youtube zijn. Wat zijn inspirerende media die helpen bij het minderen/stoppen? Het hoeft niet perse alcohol-gerelateerd te zijn maar ook mag algemeen over het leven gaan; van nuchtere dieet-adviezen tot aan spirituele zaken. Ik heb zelf heel veel gehad aan de "Mood Cure" van Julia Ross. Binnenkort ga ik beginnen aan "The Alchemist" van Paul Coelho. Ook het zien van docu's zoals "Drugged on alcohol" werken motiverend bij het minderen bij mij. Iemand nog tips?
stoeptegel Geplaatst 21 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst 21 augustus 2014 Toen ik ging stoppen met roken heb ik veel gehad aan Allen Carr, zijn er ook dat soort boeken maar dan met betrekking tot alcohol?
lady jane Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst 22 augustus 2014 bij thema's staan al een paar boekendraadjes Stoep ook die van Allen Carr zal daar wel tussen staan, ff zoeken maar dan heb je ook flink wat leesvoer!
Kate Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Geplaatst 22 augustus 2014 Onder Tips en adviezen staat een boekendraadje, ergens in het midden. Ik weet niet of een link naar bol mag, denk het eigenlijk niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden