Monster Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Sowhat alsnog gefeliciteerd en Wimmelt, STOER dat je weer op het dagpact staat. Heel veel sterkte en goed zijn voor jezelf. Allen welterusten voor straks, ik ga droog slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 gek, maar ik vind werken veel stresserender dan studeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Ik vind studeren beter te behappen. Ben minder afhankelijk van anderen. Als ik doe wat moet, dan lukt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Grote problemen bij mij zijn omgang met anderen en lange-termijn-geheugen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Sowhat, wat een toestand. Wat zal jij blij zijn. Ik meld me droog af. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Keigoed Iet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Hier ook de luiken dicht Goeie dag vandaag...maar bek af Dus ga zo als een roos slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden