Monster Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 truste voor later, fijne avond voor nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Ik denk dat je me verlegen en treurig maakte tegelijkertijd, fruit. Vroeger schreef ik namelijk best wel goed, heb twee prijzen gewonnen, doe er niks meer mee. Ik zie mijn man die goed kan tekenen en er niks mee doet. Hoe ik vrijdagnacht huilend keek naar een oud werk van hem. 't Gaat hier moeizaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Mijn persoonlijke ontwikkeling, Ietje. Ik werk tijdens de week, en in het weekend ben ik uitgeput. Ik evolueer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Dat snap ik fruit. Soms brengen dingen nu eenmaal iets te weeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Mijn werk heb ik zelf onder controle, denk ik. Relatie niet. Dus ja. Meer accepteren dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Voor mijn werk moet ik op mijn tippen lopen, en dat is goed, maar ik heb thuis geen ontaspanningsnet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 als ik niet zou werken zou het wellicht nog erger zijn, Ietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Weer bijna bijgelezen. Jen, fijn weer van je te horen. MG, ik hoop dat de koek beter smaakt dan dat ie eruit ziet... Je had wat moeite na het consumeren? ;-) Fruit, da's een mooie over het omgaan met een probleem. Die neem ik mee. Was een leerzame, verrijkende dag voor mij op allerlei gebied. Nu moe mijn mandje in. En droog. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 ja, eigenlijk is het heel plezant werk. Nog altijd dubbel. Ik weet niet of ik het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Deze week drie vergaderingen belegd die ik nog moet voorbereiden, en eigenlijk zin om me ziek te melden. Dat soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Toch zou het schrijven ontspanning en tevens energie moeten geven Jen Tis toch je passie Met als ietje..jou passie is koken...kan je daar niet verder mee Passie van mij is natuur..fotografie vind ook hier mijn ontspanning in Ook heb ik tijd voor mezelf nodig...denk dat elk mens tijd voor zichzelf nodig heeft Mensen mowten zoveel...willen zoveel..verwachten zoveel... Van zichzelf maar ook van elkaar Nobody is perfect.. Je passie zou ik niet laten lopen Tis maar een mening hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Dank je Ietje, maar ik dacht dat ik mijn man kon helpen. Misschien ook een arrogante gedachte, iemand helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Klopt wel, hut, misschien moet ik beter investeren, doelbewuster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 loslaten dus voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Je bent perfect zoals je bent..je hoeft niet meer te zijn Dit heb ik naar een teamleider gemailt...toffe peer maar wil ook steeds beter..perfectionist Gewoon als compliment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Iemand redden mag niet ten koste gaan van jou....wel goed bedoeld Iemand moet zichzrlf ook willen redden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Het begon bij ons met elkaar redden. We sloften voorzichtig door het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 hoe is het zover gekomen dat ik een job heb en hij terug ziek werd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Hard gewerkt aan jezelf Jen..en nu lijk je stil te staan Wachten op hem...is het dat gevoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 ja hut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 slaap zacht Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 dat het U wel moge bekomen dan gerrit. en welterusten frummers ik ben moe voldaan ook wel ergens sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Lastig he Jen .. Verder willen en kunnen met een zware last aan je been Truste ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Het is complexer Hut. Ik las ook jouw verhaal. Ja, moeilijk. Stoppen is bij mij niet momenteel zeker niet aan de orde, maar wel: hoe ver ga je mee? Ga ik elk weeknde mee in bed liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Die gesprekken met psych en je man heb je die nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden