eline Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 jazeker fruit, dank je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Mooi om te horen Jen Nou hier weer een kort fietsritje met man opzitten Als het aan hem ligt is dit tevens de laatste Sjonge wat een mopperkont...ben blij dat ik de fiets niet gekocht heb...scheelt me een hoop ellende En blij dat ik hem niet ben...wat een negatieveling bah Mag de pret niet drukken.....toen ik nog dronk zou dit het moment wezen om.. Dat doe ik dus niet meer...ik blijf ondanks mijn gedachtes rustig..gewoon verder met mijn dag Ik heb hier geen invloed op..ksn er niks mee...en ik ga er ook niet in mee. Bakkie koffie ..afwas..dan mijn ding weer doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 (bewerkt) Goeiemiddag frummers, was vanmorgen bijna te laat voor mijn ontbijt door het forum. Dat gebeurt me wel vaker, dan heb ik ruim tijd, denk even bijlezen, en hup ineens is het dan haasten. De zon schijnt hier zelfs een beetje door de wolken heen, dus na het gezamenlijk ontbijt, met bonnen bij de Place, hebben we nog een paar uurtjes kunnen beachen en koffieleuten. Altijd leuk. En omdat het weer steeds mooier wordt, ga ik nog lekker even fietsen ook, binnenzitten kan altijd nog. Ik mis wel een tuin met dit soort weer, strand te riskant, de natuur in te lui voor, en dan maar de stad in en naar de bieb enzo, tuttelen maar dan stads 13 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Nou Hut wat een mopperkont, zo oud is hij toch niet dat fietsen een probleem is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Terug van landgoed. Jammer genoeg miezerregen dus niet veel kunnen doen. Zat ook beetje tegen, wat ik wilde doen. Fietsband is gatenkaas, dus ook dat zit tegen. Morgen volledig nieuwe set binnen- en buitenband halen... Band net vervangen nog geen 4 maand geleden. Geen idee wat mijn dochter uitvoert op die fiets van haar. Volgens mij wilde ze van dr roze band af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Niks mis mee stads...hier best veel groen en plantsoen...zelfs ern heus weiland midden in de stad Als je het niet weet..vind je die ook niet gauw Kan me zelf de laatste echte stadsboederij met vee nog herinnren Elke dag koeien dwars door de stad...vreemd gezicht...verwacht je niet in fe stad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Blondie weet je zeker dat je jezelf een plezier doet met nixen? blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Nee eline hij is net zo oud als ik 49 Lui..negatief...hele dag pc of tv Alles is teveel Ligt nooit aan hem..is tegen de hele wereld Weet alles beter vanuit zijn stoel Betaald bewegen is hij op tegen... Gelukkig heeft hij een baan..en das ook al niks Makkelijkste weg zou xijn dat ik van hem afging Das wel heel makkelijk..te makkelijk We zijn al vanaf ons 16de bij elkaar... Geef nooit zo snel op....maar ja het houd wel een keer op Hij is al geen baas meer over mij...en dat was wel zo toen ik geen baas over mezelf was Dus hierin boek ik vooruitgang. Jou remi bui al verbetert ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Hahaha, Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Wat fruitvlieg zegt, huttula Schrik hier eigenlijk een beetje van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Oké, koffie ☕ weer binnen. Weer effe vrouw-technisch bezig gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 De ik nu gaat weer naar de ware ik en of manlief daar straks nog 1 past...dat weet nog niemand En hij is veranderd laatste half jaar...maar gaat zo langzaam Hij is nog steeds het jochie wat beter weet en niet groeit Ik hrb zelf ondanks harde werken lang herstel nodig...ben milder voor mezelf geworden Accepteer nu dat herstelfysiek en mentaal lang duurd Laat me door hem niet meer beinvloeden...dus ja...hij mag langzaam met me meelopen Paar jaar minder of meer maakt niet meer uit Ben met mijn ontdekkingsreis bezig en ben niet meer te stoppen Op dit moment ben ik al zoveel gelukkiger als toen ik dronk. Gewoon omdat ik nu een keuze heb..klinkt gek..ik heb een keuze en mag zelf beslissen Wat ik ook beslis het is nooit verkeerd...heerlijk toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Je klinkt bijna dronken van geluk huttula. Herkenbaar! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Denken is zowiezo totaal anders als toen ik dronk Ook over vrienden..bekenden..collegaas Continue kijken door de kiertjes van de luxaflex leverd zo weinig zicht op Beviel het zicht door mskkelijker niet dan kon ik vluchten Dat maakt nu alles anders..geen vluchtgedrag meer Ik ben veranderd...de wereld niet En toch er blij mee zijn..ik ben een stukje van die wereld geworden Zo en nu hou ik op..vraag ook geen medelij...ik ben niet zielig De rugzak van mij word steeds lichter...en dat loopt makkelijker Go for it..hoe zwaar het ook is...tis het waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Blondie in dit lijf geen drank meer Ben zo blij met puur gevoel Kan het bijna tegen niemand zeggen...want dan spoor ik niet..haha Ga weer bijna een dansje doen...die hou ik nog te goed voor bslkon Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Dat bedoel ik huttula huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Even een groet vanuit Oostenrijk. De verbinding is bar slecht en kost kapitalen....Maar hier is het prachtig, gezellig en fijn. Behalve de hoogte vrees Leuke dingen aan het doen, en morgen de wandel schoenen aan. Heerlijk een vakantie met rust en zonder alcohol. Gaat goed Frummers! Hanneke en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Iedereen veranderd met de jaren maar door drank heb ik veel toegelaten...waar ik niet achter stond Geen puf om voor te vechten ..dom jarenlang kop boven water houden Mis ook een groot stuk ontwikkeling hierbij in opvoeding...heb daardoor ook veel verkeerde keuzes gemaakt Tja daar kan ik droevig om worden of ik ga er voor.. Fruitvlieg ..alles heeft zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Triest dat te lezen Hut, maar jij klinkt sterk en das mooi, ik wat triest en gespannen en maar komt wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Wist niet dat ik zo sterk was...maar dat denken er veel achteraf Wr zijn sterker dan we denken ..echt waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Voor sgnieta Vakenslapje..aardappels ..boontjes. Echt hollands Eet ze Mobiel aan lading...ben weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 1/2 gegrilde kip (pp ) sajoer boontjes en aard. erbij mee gesmoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 sterkte Eline weet je waar het door komt of gewoon eens zo'n off-day? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Hutt we zijn juist hele sterke mensen vaak hier. Als je weet hebt van de achtergronden het gevecht om te overleven de strijd om te stoppen en dan het oogsten en daar ook weer mee om leren te gaan. Skip, ollie65 en huttula reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Net thuis van flinke wandeling met doggie! Nu koken. Buitenlucht maakt hongerig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden