Jen Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Sowhat, het is zeker niet levensbedreigend, zoals refusal of zo. Voor zover ik weet, kan alcohol in grote hoeveelheid wel een trigger zijn voor manie. Ik laat hem nu rustig slapen. Ben niet echt doodongerust. Eigenlijk ben ik blij dat hij gaan slapen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Maar Jane, een relatie tot een dochter is toch ook heel wat anders? Verantwoordelijkheid en heel de boel. En misschien ook goesting? Om haar te zien opgroeien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Mensen, ik ga afsluiten.. Goeienacht...sterkte en wijsheid voor wie het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 waarmee ik niet wil zeggen dat ik drinkende moeders veroordeel hoor, dat is verre van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 dat realiseerde ik me toen allemaal niet Jen er gebeurde iets waardoor ik mijn eigen regel (niet overdag drinken) brak. Zij was toen 13 en maakte via een vriendin ook met allerlei enge dingen kennis. Dat was de laatste dag dat ik dronk. Het kan een overdracht/projectie geweest zijn, zeker ook een goed voorbeeld willen zijn, maar iets was dieper een soort van oerinstinct, nu of nooit. Later vielen alle kwartjes pas, één voor één en met hard werken soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Ik weet niet hoe diep jij zat, Jane. Maar kennelijk was er iets veel sterkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Eigenlijk vind ik het leven an sich ook niet mooi, soms eerder lelijk, maar wel boeiend. Dat begrip voor een 26-jarige die zich voor de trein werpt wegens te veel teleurstellingen blijft intact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 begrip all over Jen maar het goedkeuren/aanvaarden/zelf doen? er is nog meer en nee, lang niet altijd leuk, mooi of eerlijk uitersten vaak net als binnen in mij soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Goedkeuren vind ik niet van toepassing, Jane. Ik weiger om het in die termen te zien. Accepteren:ja. Zelf doen: op dit moment niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Accepteren is voor mij ook een vorm van liefde. Ik kan zelfs niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 ik bedoel iets anders dan goedkeuren heb het goede woord niet paraat en er is iets anders wanneer het om iemand dicht bij me gaat dan wanneer ik anderen hierin begeleid kan het niet goed uitleggen sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 ik vind het spijtig en onnodig, in dat opzicht keur ik het niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 ik sta hier momenteel héél ver van af Jen misschien daarom dat mijn woorden mijn gevoel niet weer kunnen geven. Het is ook genoeg voor me voor nu dus ik ga ook uitloggen. slaapwel mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Of ik kan slapen, dat weet ik morgen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Ik sta er nooit ver af, Jane, dat is bijna een vloek maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Net kwam de buurman ff langs...zat in een dip zonder buurvrouw Hij is gelukkig weer een stuk geruster naar huis gegaan Geeft me ook een fijn gevoel dat je voor iemand even wat kunt betekenen..gewoon er zijn voor de ander Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 En nu de koek op...luikjes dicht en trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Trustte Hutt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Ik maak mezelf vanales wijs, Ik kan niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Net een redelijk wanhopig bericht verstuurd. Ik zit hier nu alleen te staren naar een werk ven man dat ik niet naar binnen wil laten komen, het is te. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden