emma11 Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 ook ik ben nieuw hier. heb me nog niet aangemeld voor ADB. lees wel al jullie teksten over verschillende thema's en herken daar veel in. ben net gestart met stoppen, zonder begeleiding. na 4 jaar stevig drinken en daarvoor in periodes. heb 3 kinderen en wil er nog langer voor ze zijn dan wanneer ik zo door ga....hopelijk lukt het. heb wel nieuwe energei nodig!!! ga eens verder lezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Em,welkom op ons forum vol ervaringsdeskundigen,ik ben ook gestopt om er beter voor mijnkinderen te kunnen zijn en profiteer daar nogelke dag van.Als de knop echt om is, is het te doen.Niet altijd gemakkelijk, maar dan kom je maar hier naar het forum.en als je tijd hebt en de diverse draden, thema's, tips enz leestdan is daar ook veel te halen voor je.de domino heb je al ontdekt, dus dat gaat wel lukken.het makkelijkst is de stapjes klein te makendus niet gaan denken ik mag nooit meer,maar vandaag hoef ik die eerste niet te nemenen morgen..............is het weer vandaag.succes meis:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Welkom Emma,ik hoop voor jou dat je steun vindt bij het behalen van je doelen.Goed dat je al van alles hebt gelezen. Er is zoveel te vinden hier, ook veeloudere teksten zijn vaak nog waardevol.Jane zegt het ook al: veel ervaringsdeskundigheid!En die vind je op de dagdraad vaak heel direct, de datum van de dag staat erbij.Nou, tot ziens dan hoop ik en veel suc6!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hallo Emma,Welkom hier! Herkenbaar verhaal..Ben zelf ook gestopt omdat ik minstends 80 wil worden;) Niet alleen voor mijn kinderen, maar ook voor mezelf en partner. Heb 4 maanden niks gedronken en mede dankzij het forum. Had 2 weken terug een uitglijder, maar ben weer opgestaan en verder gegaan met hetgeen ik bezig was. Ofwel sta "weer" 2 weken droog. Jij ook heel veel succes en misschien zie ik je bij de "Ditjes en datjes". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden