Yvonne Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Goedemorgen frummers. Koffie en thee zijn bijna klaar De nieuwe dag is hier nog een beetje afwachtend: windstil en bewolkt met hier er daar wat extra licht dat tussen de wolken door sijpelt. Ook de vogels lijken nog niet helemaal wakker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Goede morgen Yvonne! Maar verder op jou geopende draad. Hoe is het mogelijk, we waren gelijk :-) Goede morgen Frummers, Goed geslapen? I hope so! Ik ben al weer vroeg uit de veren. Strakkies voor mijn zoon naar het revalidatiecentrum. Hij krijgt een nieuwe aanpassing. Fijn! Kan hij met de vakantie lekker wandelen. Vanmiddag en vanavond ook de hort op voor de feestweek hier. Ik ben dus onder de pannen. Iedereen een hele fijne dag toegewenst. Voor wie het nodig heeft heel veel kracht en sterkte. Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Goedemorgen, ik zit op de bank en daar blijft het even bij, voel me niet zo goed..duizelig en hoofdpijn,kopje thee maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Goedemorgen! Eline, dat is balen! Sterkte vandaag Lotus een volle dag..maar met positief doel Yvonne, tx voor koffie! Ik ga douchen, en weer naar werk. Eerst lange ochtend, dan leuke lange middag Dagpact; Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Eline: Beterschap! Vervelend wanneer je niet lekker bent. Ben je vaker duizelig? Griep, of denk je andere redenen dat je niet lekker bent. Zorg goed voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Werkse Vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Ellendig Eline, hoop dat het snel afzakt allemaal? Ik mag ook weer naar mijn werk.. Dag is dus ook behoorlijk gevuld weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Tuvalu jarig, al een hele poos niets meer van gehoord, jammer. Van harte Tuvalu, zou het leuk vinden te horen hoe het je vergaat tegenwoordig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 En er dan maar gelijk drie op een rij van maken: luitjes, ik moet er vandoor, de plicht roept. Iedereen een goede dag en sterkte voor hen die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Zo het trekt alweer wat bij.......misschien te snel opgestaan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Goedemorgen, Vandaag weer een dagje schakelen. Achtereenvolgens een borrel met collega's. Keek er een 2 maanden geleden tegenop om na het werk nog wat samen te gaan drinken, maar nu kijk ik er naar uit. Wat een verschil die rust/berusting die ik nu ervaar! Genieten dus... Dagpact: Vol Blondie huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Goedemorgen, Allemaal fijne dag gewenst en sterkte voor wie het nodig heeft. Dagpact Vol Blondie ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Goeie morgen allemaal hier schijnt de zon. Eline laat je bloeddruk eens nakijken? Vannacht weer liggen bulderen vanwege het fijnstof. Gisteren alles t.o. elkaar open gezet maar het helpt niets. Maar eens kijken vandaag hoe we dat gaan oplossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Zo het gaat weer, vandaag maar kalm doen en inderdaad even mn bloeddruk laten meten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Wat balen bol! Zit dat stof nu ook op de verf van muren? Zou leuk effect kunnen zijn Blondie, klinkt goed! Goedemorgen sowhat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Bol, misschien met plantenspuit eerst het ronddwarrelende stof naar de grond spuiten en daarna goed dweilen? Geen idee of het werkt, maar kan geen kwaad om een poging te wagen... Koffie is op, dus hier in de benen. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 (bewerkt) Nee joh Vol dat stof heeft te maken met het uitbreken van de tegels. Ik kan daar niet zo goed meer tegen en ik krijg het bijna niet weg. Heb vannacht met een stofmaskertje op, geslapen. Ben blij dat ik geen relatie heb want die had accuut hard weg gelopen en nooit meer terug gekomen Jaaaa Blondie das een goed idee. Ga ik doen, bedankt. 1 juli 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Mogge Kopkussen ligt al weer stukken beter...nieuwigheid is er weer af Blondie...een dagje schakelen wat houd dat in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Jou staat alles.. Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Hoop dat het werkt bol. Goede nachtrust is zo belangrijk. Huttula, schakelen is mijn werk. Zichtbare Schakel is de 'oude' wijkverpleegkundige weer terug in de wijk. Zichtbaar en laagdrempelig. De schakel tussen wijkbewoner en zorgproffessionals. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Jou staat alles.. Bol Hahaha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Goedemorgen, Hier schijnt de zon. Wordt een mooie dag. Ik ga wat in mijn huisje werken. En ik houd het nuchter voor vandaag. Dat bevalt prima. Iedereen een hele goede dag en sterkte en moed voor wie het nodig hebben. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Weer veel mensen aan de slag, Bol met een masker op...ik zie het voor me, hier maar wat administratie doen, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Hahahaha Hut. Ger. goeie morgen. Ja het weekend gaan ze het zaakje betegelen en daarna zal het wel een stuk minder zijn, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Een hele goede morgen allemaal, Het beloofd weer een prachtige dag te worden. Blondie, Wat klink je toch een stuk, krachtiger, sterker en positiever, dan een tijd geleden. Ben blij voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden