lady jane Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 en ook een goeie welterusten even alles laten gisten en broeien kan er nog iets moois uit groeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 ik ga ook slapen. welterusten allemaal. had een drukke periode dus weinig hier. nu weer even wel. ook wel fijn, eigenlijk. 'échte welbevinden', jen, en ook nog in combinatie met het woord 'gezondheid'. dat is iets anders dan los 'welbevinden'. ik stoor me niet aan rondslingerende sokken van de ander. en als wel, dan ruim ik ze op. zo simpel. denk je nu echt dat ik me aan rondslingerende sokken stoor, jopie? Dat een verkeerd uitgeknepen tube tandpasta me triggert? Begot. Je veronderstelling kwetst me. Maar ik vind het niet nodig om de situatie uit de doeken te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Fijn dat je zo'n toffe avond had wijfie. Vasthouden dat gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 kweenie jopie, het enige wat dat over mezelf zegt is dat ik dingen te snel persoonlijk neem. Ik nam net als voorbeeld van moeizame afspraken het huishouden. En dan begin je over rondslingerende sokken. Vind je het gek dat ik dat dan op mezelf betrek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Ik ga ook afsluiten. Jij ook Jen, dan heb je nog wat aan het weekend? Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Hoi Acanthus, bevalt het gestopte leven je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Haha, oh, ok. Slaapwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden