Spring naar bijdragen

Donderdag 26 juni.

Lotus66

Aanbevolen berichten

Als Belgje weet ik niet echt wat Mavo wilt zeggen.

Wel herinner ik me dat onze diploma-uitreiking in het middelbaar niet zo geweldig veel voorstelde - bij mij was alleen mijn moeder aanwezig en dat was niet bijzonder zielig. Zijn de tijden veranderd of is het in Nederland gewoon anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, dat is dan wellicht het Belgische ASO (Algemeen Secundair Onderwijs). De "sterke" richting zeg maar?

Hoe het nu in Belgie is weet ik eigenlijk niet - als je geen kinderen hebt, vang je dat toch minder op, merk ik - vroeger waren alleen ouders uitgenodigd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het meest absurde is wellicht dat ik de vraag naar die "klasse" stelde. 

Tsja, opvoeding zullen we maar zeggen. Pa was schooldirecteur :o

Bedienden en arbeiders zijn ze nu gelijk aan het trekken, of een poging aan het wagen. Gezien ik tot de hoge klasse behoor zie ik dat niet graag want dan gaan wij er natuurlijk op achteruit gaan. Grin,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik volg het niet goed genoeg meer moet ik toegeven. Dacht wel dat ze al een aantal schandalen hebben weggewerkt - eerste ziektedag bij arbeiders onbetaald en bij bedienden betaald - maar ben niet honderd procent zeker.

Ik schijn rustiger te worden als ik politiek niet volg, dus heb er een beetje voor gekozen om een apolitieke nitwit te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...