Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 En zeker met wat zwaardere problematiek is het moeilijk de juiste ondersteuning en troost te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Is voor een ander ook soms moeilijk te geven en die hebben ook hun eigen sores en beslommeringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 snap ik wel Acanthus, maar er is uiteraard een voorgeschiedenis. Ik heb op een moeilijk moment ook wel eens iemand gecontacteerd die ik dan van haar niet mag contacteren. Ach om een lang verhaal kort te maken: enerzijds zegt ze me dat ik haar moet contacteren als ik met een probleem zit - en ik doe dat heus niet elke week - anderzijds scheept ze me af en behandelt me als een kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 (bewerkt) Komt bekend voor als jongste van het gezin. Ze blijven je als het kleine zusje zien. 17 juni 2014 bewerkt door Acanthus Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Je zus wilt dat je met een bepaald iemand geen contact opneemt als je ergens mee zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Veel te laat m'n bed in. Ben bijgelezen iig. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Je zus wilt dat je met een bepaald iemand geen contact opneemt als je ergens mee zit? Yep, iemand die enerzijds wel te veel drinkt maar er anderzijds altijd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 ik duik mn bedje in slaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Ik denk dat het dan toch goed bedoeld en bezorgdheid is van je zus. Het is dan toch voor jou ook moeilijk(er) om niet (teveel) te drinken met iemand die (teveel) drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 En als je weer (teveel) drinkt heb je er (weer) een probleem bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Het ligt ingewikkelder. Die man heeft mij bij een praktisch probleem geholpen tijdens de opname van mijn man. Kwam geen druppel drank aan te pas, noch andere ongepaste dingen. Man was echter heel, tja, op zijn tenen getrapt. Hij was ook niet helemaal rationeel toen - verre van - dus dat begrijp ik. Wat ik niet begrijp: Man belt mijn zus, en mijn zus belt mij om me uit te schelden. Nu. ik probeerde de boel gewoon overeind te houden. Ach, het komt er op neer: ik kan het in haar ogen NOOIT goed doen. Dus waarom bel ik aar zelf op? Pure sm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Luiken dicht...truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Trustte Hutt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Ingewikkeld Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Probeer voor nu maar een beetje rust in je bol te krijgen zodat je strakjes kan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Niet ingewikkeld, maarr wel ingewikkeld om zo schriftelijk uit te leggen. Anyway. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Over humor gesproken, daar ontbreekt het je niet aan Maar goed, ik moet misschien breder kijken. En over het weer babbelen :-) Doe ik ook soms wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 de ene: Er staat wel veel wind hè vandaag... de ander: ...Als het maar een droge is Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Meld me droog af, ging goed, maar de hoofdpijn en moeheid is weer terug. Vanmiddag hield ik het niet meer en ben 1 uur naar bed gegaan en wat geslapen. Dat kon ik eerst nooit, maar nu wel, knap ik toch van op. Morgen komt mijn hulp 4 uur ipv 1 1/2 en dan gaan we de keuken te lijf. Zie er nu al tegenop want daar hangt, ligt en staat nogal wat. Gelukkig is ze een harde werker en de vriezer en koelkast zijn al gedaan. Doordat er nog steeds geen gasten weer zijn geweest, hoeven we aan die kamers niets te doen. Klaar is maar klaar. Ga nu bij lezen, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Het is een dorstig weertje he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Heb je m'n draadje verder gelezen Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 Ik ga zo eens afsluiten. Probeer jij ook te gaan slapen Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden