Spring naar bijdragen

dinsdag 17 Juni


Aanbevolen berichten

snap ik wel Acanthus, maar er is uiteraard een voorgeschiedenis.

Ik heb op een moeilijk moment ook wel eens iemand gecontacteerd die ik dan van haar niet mag contacteren. 

 

Ach om een lang verhaal kort te maken: enerzijds zegt ze me dat ik haar moet contacteren als ik met een probleem zit - en ik doe dat heus niet elke week - anderzijds scheept ze me af en behandelt me als een kind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ligt ingewikkelder. 

Die man heeft mij bij een praktisch probleem geholpen tijdens de opname van mijn man. Kwam geen druppel drank aan te pas, noch andere ongepaste dingen.

Man was echter heel, tja, op zijn tenen getrapt. Hij was ook niet helemaal rationeel toen - verre van - dus dat begrijp ik. 

Wat ik niet begrijp:

Man belt mijn zus, en mijn zus belt mij om me uit te schelden. Nu. ik probeerde de boel gewoon overeind te houden.

 

Ach, het komt er op neer: ik kan het in haar ogen NOOIT goed doen. Dus waarom bel ik aar zelf op? Pure sm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld me droog af, ging goed, maar de hoofdpijn en moeheid is weer terug. Vanmiddag hield ik het niet meer en ben 1 uur naar bed gegaan en wat geslapen. Dat kon ik eerst nooit, maar nu wel, knap ik toch van op.

Morgen komt mijn hulp 4 uur ipv 1 1/2 en dan gaan we de keuken te lijf. Zie er nu al tegenop want daar hangt, ligt en staat nogal wat.

Gelukkig is ze een harde werker en de vriezer en koelkast zijn al gedaan.

Doordat er nog steeds geen gasten weer zijn geweest, hoeven we aan die kamers niets te doen. Klaar is maar klaar.

Ga nu bij lezen,

welterusten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...