lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 ja Raps big mama is watching you Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 verdiend luieren Lotus na gedane arbeid is het goed rusten ik ga journaal en film kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Thee, boek, kaarsje, geen voetbal, wel een voetenbadje, zak drop.... laptop zo uit... fijne avond allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Ook een hele fijne avond allemaal, Ga proberen te slapen, want vertrekken morgenochtend heel vroeg. Tot volgende week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Uiteindelijk badkamer compleet uitgesopt. Werd tijd. De schimmel liepĀ van de muren af... Ā Nu lekker met de benen omhoog op de bank en vroeg mijn mandje in. Ā MG: uitnodiging voor de meeting in goede orde ontvangen hoor! Top geregeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 15 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Tot volgende week Raps! Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Ā Geniet van je welverdiende rust Rapi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Aan het piekeren Erik? Degene die ik leer kennen is zieker dan ik dacht. Ik kan er niets veel meer over zeggen dan dat we het contact via chatten veel bellen (haar nog niet gezien) wederzijds erg waarderen. Verder is het ingewikkeld. Ik besef me vooral dat ik niet zoveel vooruit moet piekeren en denken over de ziekte. Ik waardeer nu wat er is......en verder weet ik het niet......geen relatie maar een erg fijne vriendin. Ze heeft de regie over haar onderzoek prima in eigen hand. Geholpen wil ze ook niet worden. Het contact is simpelweg fijn voor ons beide. Eigenlijk pieker ik niet, zo lang ik niet teveel vooruit denk...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 zucht .. Ā een lekkage in cv-ketel nummer van het installatiebedrijf staat verkeerd doorgeschakeld, begrepen we net van een (begrijpelijk) boze nederlander die werd sufgebeld maar op vakantie is in Chicago en van niets weetĀ Ā Vanavond dus maar met emmertjes een bestendige constructie bouwen en morgenvroeg meteen bellen. Ā Verder was het vandaag heerlijk!Ā Buiten gezeten, leuke sfeer en blije dochter ! Ze was heel blij met haar nieuwe fiets/'mountainbike' en wilde net om 17uur Ć©cht nog even op pad.Ā Heerlijk! Ā Rondom mijn zus; alsof er van haar boosheid gisteren niets 'echt' was. Ze zei zelfs dat ze het wel hoorde als er geruild moest wordenĀ Blijkbaar vannacht het bonnetje gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Fijne vakantie Rapilos! Gezellige alcoholvrije dag gehad. Ik meld me alvast droog af. Truste voor straks. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Hier gaan de luiken ook dicht Vanavond ... voorrondes WK opgieten in sauna Was flink zweten met top wapperaars Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden