Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 (bewerkt) Ligt het aan mij of spelen ze goed !? 5 juli 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Nu de doelpunten nog... Oefff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Re-group... Effe plaspauze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 opstellen in rijen van vier hier voor de WC dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Ik vind dit eng...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Ah, hier zitten jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Met 0-0 de rust in... Beetje teleurstellend, ondanks het goede spel van NL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Houd de spanning erin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Mij te spannend Go go GO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 heb vertrouwen frummers ze zijn in elk geval meestal op de kant van costa Rica te vinden maar een puntje zou wel welkom zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Codta rica mag zo aan die kant...hoop dat holland goede kant meeneemt Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Komaan Holland., hup hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 ik heb liever dat ze de bal meenemen Hutt en dan goed afleveren aan de overkant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Mag ik even onsportief doen...? Leg neer, die man!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Nederland-Belgie zou eigenlijk wel verwarrend geweest zijn. Oranje en rood... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Jen, had ik altijd wel wat te juichen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Dat Robben z'n benengestel nog intact is verbaast me zeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 (bewerkt) Gezond kan het niet zijn, sjotten 5 juli 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Landingsgestel niet goed uitstaan ..brn benieuwd of hij opstaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 akelei..ik ook niet godsamme zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 pfff...over 4 jaar doen we meeting tijdens wk dit trek in mijn eentje niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 (bewerkt) Van persie... Hoe moeilijk kan het zijn 5 juli 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 eigenlijk snap ik niks van voetbal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 My god Akelei, dit is vréselijk ! Ik heb inmiddels hele zak ships leeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden