blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 GERRIIiiiiiT....voetbal Yoehoe Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Jasper speelt top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Zit Jane nog op het toilet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 HUHhHHwaarom schiet hij niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Jane is op zoek naar de zaadjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Joehoe Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Haar chippies zijn op zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 sorry, ging even op in het spel en vergat jullie is natuurlijk niet de bedoeling he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Wie is jasper....achternaam graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Keeper hut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 (bewerkt) hahaha HuttPffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff jasper De Goede Edit .. Cillessen 9 juli 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 die arme Robben en Sneider zitten morgen onder de blauwe plekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Lijkt wel op kegelen zo af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Ik ken de namen ook niet goed hoor. Gelukkig Jane, dat je niet vast zit of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Lijkt wel of nederland beter gaat spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Mijn god, voor dat salaris zou ik ook wel meedoen geloof ik geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Of is dat de wens van de gedachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Nee, me een beetje moe rennen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 leuk weer een debuut ik gun hem wel wat roem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 hahaha, ik dacht dat Clasie een koosnaampje voor Huntelaar was Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Ja, ze worden beter. Au knietjes tegen elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 als je wisselt voor een blessure .. gaat dat dan van je aantal toegestane wissels af ? dan zeg ik; schoppen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Achter een bal aanrennen voor dat geld... Liever vandaag dan morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 clasie of zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Effe wat tomaatjes pakken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden