lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 las vandaag: Sneider weet wel wat ie met een Messi moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Pauze, kun je mooi even op zoek naar wat anders Hut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Haha, ik moest even denken Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Vol ben je der nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 hihi, ik ook ja maar ik heb m Plaspauze !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 gelukkig lukt dat nuchter Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Vol ben je der nog? ja ja ja .. ben er nog ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 nou, die 4-2 zal ik wel niet meer halen en als het penalty's schieten wordt dan telt dat niet geloof ik he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 pff, doe me een lol zeg .. géén verlenging en dan penalty's ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Oh ja ff plassen. Ze gaan nu toch leuteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Oke snoeptomaatjes Blikkie op de buuf..prut buuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Afknijpen kate...ze beginnen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Ik zit al weer klaar. Op je buuf, Hut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Zit die Gerrit op woorddomino. In plaats dat hij hier komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 tsss, Mánnen en voetbal !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Het regent daar ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 GERRIIiiiiiT....voetbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Op je buuf huttula... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 nouja...keurt die verslaggever die stevige beuk nou goed !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Daar gaan we weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Elleboogstoot. Was even nodig zegtie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Argentijn verliest zijn schoen huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Mooie plek voor een vrije trap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 mooi zo ! Stomme centrum-verdediger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Dit is echt obstructie. (zo noemen ze dat toch) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden