Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Misschien kom ik straks ook nog even kijken. Wat een waanzin eigenlijk. Maxima is ook voor oranje las ik. Zou het echt waar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Wie had de gelukszaadjes...haha Oke wortelzaadjes mag ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Jihoe .. ik krijg zowaar de zenuwen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Hier ook opbouwend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Peet begon dat het een zaadwedstrijd was, effe nagezocht want ik begon te twijfelen aan mijzelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Heb watermeloen met zaadjes hier...hoop dat het werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Helemaal goed huttula. Ik heb een groot glas water. We houden het hoofd helder en koel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Nou laat nu maar beginnen! Anders ontkiemen die zaadjes straks voortijdig... Juffertje ongeduld hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Duurt lang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 ik heb net 4-2 voorspeld in de hoop op een sony experia haha 2-1 doet iedereen al dus minder kans gokverslaafd is niet aan mij besteed gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Kate, Maxima heeft een uitspraak gedaan: ik heb veel belangstelling voor Argentinie maar ik ben Nederlander. tof he ik geloof haar wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 JAAAA .. we gaan beginnen ! Veel plezier ! man gaat naar boven nu .. boeit hem helemaal niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 ik mis Bolletje hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Good luck holland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 oei Vol gebrek aan opvoeding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Haha de mijne ook niet. Hij kijkt wel mee als ze in de finale komen heeft hij gezegd. Ze. Ik moet natuurlijk we zeggen. Me met de nationale trots identificeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 hihi, ben normaal wel blij met een man zonder voetbal-interesse nu zou samen kijken wel leuk zijn .. maar dit is ook leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Idem hier Vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Hup Holland Hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Niet weer dat buitenspel gedoe hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 rustig voetballen? Doe mij maar gejaagd aanvallen geloof ik .. voorsprong voelt vast goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Ik verbaas me ook. Rustig voetballen!? Zijn ze nou helemaal. Aan het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 nou nou ik snap dat geduw en getrek niet hoor. Je WEET toch dat het niet mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Worden ze dik voor betaald! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 ze zitter en goed bij tot nu toe zei de leek Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden