Spring naar bijdragen

dinsdag 10 juni

Aanbevolen berichten

Soms ben ik blij met de like knop. Moe maar nog wel bijgelezen, normaal zou ik op meerdere punten wat willen schrijven.....vandaag moet de like knop maar volstaan. Mensen waren idd opvallend constructief en ook helpend vandaag + lekker kritisch waar nodig *thumbs up*

Dag naar een wat luxere sauna geweest.....ik las nog wat over alleen aan een tafeltje wat bestellen. Echt leuk vind ik dat ook niet maar lekker was het buffet wel en helemaal niet duur door de Libelle kortingsbonnen die Jane gepost had laatst.(dank daarvoor) Ik weiger echt principieel me dingen te ontzeggen omdat ik alleen ben. Als groepen mensen broodjes eten op een terras dan ga ik in mijn uppie toch echt ook een broodje eten. Het went ook wel.

Nu ga ik lekker veel fruit eten en bijdrinken. Water bedoel ik

Oke een reactie dan nog; over het inschenken van drank door anderen. Ik ben blij dat iedereen aan mij de keuze laat ook mijn ouders. Gelukkig staat de fles wijn gewoon op tafel en drinken zij wel een glaasje. Lijkt me helemaal niks dat mijn omgeving mij tegen mezelf zou willen beschermen of zou betuttelen van zou je dat wel doen.......vooral die laatste is een enorme trigger om gelijk veel te zuipen. Ik maak keuzes en niemand anders! Gelukkig vragen kennissen van me van kom je een keer ff een biertje drinken....ook dan is het aan mij om bier te drinken of iets anders.....Bekend staan als van aan hem moet je niet vragen of hij wil drinken want hij kan daar niet mee omgaan.....dat lijkt me zo erg! Zeggen dat ik nu een paar maanden niet drink werkt bij iedereen prima. Ze bieden me het nog steeds aan en accepteren mijn keuze. Precies zo wil ik het hebben

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is waar, de fles wijn die ik laatst kreeg dankbaar aangenomen want dat gaat om het gebaar en niet de wijn. Ouders had ik ook nog te bedanken voor iets en zo ging die fles ook bij mij na een week de deur uit (fles is een week dicht bij mij geweest). Mijn eigen huis is wel alcohol vrij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...