huttula Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Soft of niet soft Denk dat de jarenlange weg incl de keuze naar het nuchtere leven toe al zwaar genoeg is voor velen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 mogge... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 huh toine...., leef nog hoor heb alleen mijn telefoon uit. werd gek van de geapp met iedereen even rust.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Zelf ben ik wel blij met alle hulp die ik heb gekregen en aanvaard met het stoppen Weet ook niet of het zonder gelukt was. 9 maand librium niet standaard ,bij mij wel nodig om me zekerheid te geven dat ik zonder alcohol kon leven. Dankbaar voor alle gesprekken die er gevoerd zijn met me..begrip en inzicht te krijgen Dankbaar voor alle tissues die ik aangereikt kreeg...klein gebaar maar ohhh zo fijn De hulp die ik kreeg met puinruimen die ik jarenlang had opgebouwd..door jarenlang net het hoofd boven water te houden Daardoor kreeg ik ook steeds meer lucht..meer ruimte om meer van mezelf te leren kennen De hulp die me liet zien dat ik er mocht wezen..in mezelf te geloven..met mijn gevoelens om kunnen gaan Zodat ik buiten de verslavingswereld weer kan functioneren Moet er niet aandenken als ik dit niet had gehad Vanmiddag mijn 1 na laatste gesprek bij tactus..zal nog wel een paar tissues nodig hebben...werken aan afscheid van veilige haventje Wist niet dat een verslavings instelling zoveel met mij kon doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 zomer in aantocht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Lichamelijke detox A3 ...zweten...beven Ik zal er wel nooit achter komen wat beter is...mat mezelf nu wel af met een rondje sauna Mooi dat het jou gelukt is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Vrije middag is begonnen! Ik verheug me op de warmte komende tijd...bij mooi weer lijkt werk/stress ineens stuk minder belangrijk, omdat het doen van leuke buitendingen en genieten van het weer dan bovenaan mijn prioriteitenlijstje staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 En Liza is Lisa ..Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Hier begint het zonnetje te schijnen...zal ff paar straaltjes naar jullie sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Goedemiddag, beste mensen. Zo , weer helemaal bij gelezen. Krijg het soms gewoon benauwd, van jullie verhalen, over Detox en dergelijke. Of over beven, zweten. Zweten ken ik wel,maar beven niet, en detox ken ik alleen uit jullie verhalen. Heb ik dus geen probleem dan? Nou, denk toch wel een beetje. Als je het vrijwel nooit bij 1 glas kan houden, zit er toch iets niet helemaal goed denk ik. Zonnetje Huttula? Stuur maar op hoor, Hier grauw en koud. Zie uit naar de warmte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Albert, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop, dat je dit leest, want heb lang, niets meer van je gehoord (jammer genoeg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Wijfie, In de ochtend weer beginnen, heb ik ook nooit gedaan, echt nog nooit. Wel vaak meegemaakt, dat ik in de ochtend, doodziek was, Dan moest ik echt niet aan drank denken, Moest al kotsen, alleen bij het idee al. Daarom begrijp ik ook nooit goed, dat sommige mensen, dan kotsen en drinken tegelijk in de ochtend. Dat klinkt,voelt zo tegenstrijdig.. Maar zo zie je, hoe verschillend wij dingen ervaren, en hoe verschillend we zijn. Waarmee, ik absoluut niet wil zeggen, dat daarom de ene mens beter is dan de andere hoor. Zo zeggen ze ook wel eens; Bij een kater, moet je goed vet eten Neem maar een gebakken ei met spek, Brrrr, weet zeker, dat ik daar vreselijk van zou moeten overgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Geen zin in Londen Wijfie? Of is het omdat je zus drinkt en rookt? Trouwens, bestaan er dan pillen tegen een kater om je beter te voelen? Nooit geweten. Niet dat ik het ga proberen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Ach Sowhat, Hoe komt dat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Agnieta, Vaak, is het toch beter om dan vroeg in de middag een uurtje (niet langer) te gaan liggen. Anders, kan je s'nachts van vermoeidheid niet slapen, Je lijf heeft toch rust nodig. Sowhat, Waarom morgen niet stofzuigen, En vanavond iets heel makkelijks maken? Beter nog, een chineesje laten komen (eten ), als je je dat kan permiteren Of een pizza of zo. Het kan niet elke dag feest zijn toch?! Jij bent er ook nog he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Haren van kat en hond vliegen je om de oren Lekker laten vliegen dan. Morgen weer een dag hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Hemeltje, Sowhat, Daar kan een 3 sterren restaurant niet tegenop. Zo moe, en dan nog zo ingewikkeld koken! Ik zou het wel weten hoor. Maar goed, Ik zie jullie (sowhat,Agnitea,), vast niet meer na 19.00, Dan liggen jullie te knorren. Hoop ik voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Oh...ik wist niet dat ik te zien was.. Hoi Agnieta! Roos! Mobiel geeft geen emoticons.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Vanavond yoga, Wel zin in, Heb niet de hele dag gewerkt, dus nog een beetje energie over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 En meteen weer weg. Het gaat niet goed met mij, ik zal Jan zeggen dat hij me van het jaarpact af kan halen. Jammer. Zucht. Ooit gaat het me weer lukken. Ik kom hier even niet meer, voel me ziek in mijn hoofd namelijk. Tot later. Ga goed, jullie allemaal! HARTJE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Heej, Nancy, Niet te lang wegblijven hoor. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Oh, aspirines, wijfie.. Dat doe ik nooit als ik misselijk ben. Zo slecht voor je maag, en die heeft dan al zoveel te verduren. Bovendien, wordt je dan denk ik nog misselijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Tegenslag op het werk, teveel veranderingen prive, drukte, stress, eenzaamheid, en WEG 19 maanden alcoholvrij... Eigenlijk gaat alles heel erg goed, als ik al mijn zegeningen tel, ouderwets he, maar in mijn hoofd niet.. Dus tja...de fout in gegaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Kop op Nancy, Het gaat je vast weer lukken. Je hebt bewezen dat je het kan. Wees trots op die 19 maanden, en krabbel weer op. Je bent het waard, echt! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2014 Trouwens, het feit, dat iedereen zo moe is.. Misschien heeft het wel te maken met de luchtdruk of zo. We krijgen immers heel ander (warmer) weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden