Spring naar bijdragen

Donderdag 5 juni

Lotus66

Aanbevolen berichten

Goedemorgen luitjes. 

Vandaag dé dag voor Suiker. 

Las dat je hondje een goed logeeradres heeft gekregen, wat een geruststelling is dat voor je Suiker... 

Las even de draad van gisteren.... gecondoleerd Lotus, wat een verdriet hè zo'n afscheid, pfff, en wat is het dan opeens ongelooflijk stil in huis. 

Wijfie toch weer een hond? 

Heerlijk voor jullie allebei. 

Maar heb je goed nagedacht over je keus voor zo'n grote hond?

Want ze worden gewoon groot. 

Zou het misschien handiger zijn een wat kleiner formaatje uit te kiezen zodat J. als hij op een gegeven moment niet zoveel kracht meer heeft toch ook met haar kan wandelen??  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal met je eens Aggie, maar jij bent nog 'jong'... en als hij eens een foutje maakt zou het geen desastreuze gevolgen hebben.

En niet iedereen kan een hond héél goed laten luisteren, niet alle honden zijn even makkelijk/goed op te voeden....  

En praktisch iedere hond maakt een periode mee dat hij/zij een beetje uit gaat proberen. 

J is op leeftijd .... 

Ik heb het zien gebeuren hoor: een oude man die een hartstikke lieve en gehoorzame grote hond uitliet... hond zag een bekende, wilde er vol enthousiasme op af ...... baas lag ondersteboven met een gebroken heup als gevolg. 

Maar het is en blijft uiteraard de beslissing van Wijfie zelf. 

Was alleen even bang dat ze niet echt bij het groot worden van zo'n hummeltje heeft stil gestaan. 

En toen ze de vorige hond kreeg was J nog een heel stuk jonger... 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo maar eens effe doesjen.

Daarna psych bellen.

Afspraak is verzet naar 1 maand later en dat vind ik niet normaal.

Even kijken of ik toch eerder een afspraak kan krijgen.

Daarna fijn naar een vriendin van lange tijd geleden(opleiding verpleegkunde)

Ze heeft nu een eigen praktijk "voeding en balans" en ga meedoen aan een 3day-try-out.

Wie weet 2 vliegen in 1 klap?

Kilo's eraf en balans hervinden...

;-)

Afijn, mocht ik je niet meer spreken.

Suikertje, veel succes!

Albert, gefeliciteerd en een fijne dag gewenst

Iedereen, ook een fijne dag!

:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Blondie, echt hartstikke leuk.. ennu.... tips die je daar opdoet hier doorgeven he? Ik weet nog wel iemand die ook een paar kilootjes kwijt kan... 

Oooooh... at waren foute aanhalingtekens van mij Agnieta, je hebt helemaal gelijk: je bent gewoon nog een jonge blom, zeker in vergelijk met mij, hihi. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen frummels :sun:

Ap van harte joh. :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips:  Hoe gaat ie verder?

Vandaag ga ik weer tegels kijken. De tegels waar ik 2 weken geleden naar ben wezen kijken zijn gewoon te duur. als ik dan klaar ben ben ik rond de e9000,-- kwijt. Dat vind ik veel te veel.

Heb er zin an mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen Bol en en Eline... 

Leuk Bol, tegels kijken en uitzoeken... 

Hier heeft het gisteravond en vannacht gehoosd, vanmorgen nog wel zwarte wolken maar geen regen meer en inmiddels een overwegend blauwe  lucht en de zon.... laat de zomer maar weer komen  :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Parasol op en voetjes in het water dan maar bol, hihi. 

Luitjes, ik ga aan de slag hier. 

Koffie en thee op de welbekende plaatsen... 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

Maak er wat van vandaag  he? Deze dag komt nooooooit meer terug.                              

post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie: Ik vind het ook absoluut geen schoonheidsprijs om je een maand te laten wachten. Goed dat je er geen genoegen mee neemt!

Suiker: vergeet geen dingen die voor jou belangrijk zijn. Ik weet nog dat ik hals overkop, van het ene uur op het andere heb moeten pakken. Een aantal dingen vergeten mee te nemen. Een foto, notebook, enzo....bleken voor mij dus heel belangrijk. 

Het weekend wordt errug warm....We staan in dubio wel / niet er even tussen uit. Thuis ook wel lekker. Misschien maar iets leuks gaan doen. BBQ staat al op het program :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even voor Suiker.... 

Lieve Suiker, ik wens je een heel goede tijd daar waar jij heen gaat. 

Ik hoop dat het je brengt waar jij behoeft aan hebt. 

Ik zal aan je denken Suiker. 

Tot gauw...                                                        

post-1140-0-45539700-1400997389_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandag ga ik een heel lekker happie koken want dan komt Jane een bezoek brengen aan de Bol. Zal hartstikke leuk worden en ik heb er echt heel veel zin in. Ga ze lekker verwennen met van alles. Dan maar een kilootje aankomen hoor dat gaat er wel weer af. :P

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...