Antoinnette Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Goedemorgen Koffie en thee worden gezet Heb een goede dag allen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Goede morgen,Suiker heb je een beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Goedemorgen Lotus en A3, ja wel aardig geslapen en al buiten geweest. Geen dieren gezien A3, alleen de vogels gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Goede morgen A3: Heerlijk al even buiten geweest. Wat mooi dat je zo geniet van de natuur. Fijn om de dag zo te beginnen. Suiker: fijn dat je een beetje geslapen hebt. Zie je er tegen op? Of een dubbel gevoel? Kan me ook voorstellen dat het een prettige gedachten is dat je in de kliniek terecht kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Dubbel gevoel idd Lotus, maar ik ga er vol voor. Ik heb geen keus voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Wat goed van je! Ook het voor jezelf kiezen. Je bent het waard Sugar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Goedemorgen, he Agnieta ik zie je wel, ook al wakker, jij bent meestal ook vroeg op he? Suiker ik ben benieuwd hoe je je nu voelt nu de opname overmorgen is... A3 en Lotus ook hallo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Lees het antwoord al Sugar....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Ik ga nu eerst als een zombie op de bank zitten en wakker worden, ben er niet helemaal bij, soort van slaapdronken....haha waar komt dat woord nou weer vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Goede morgen Agnieta, Eline, Sowhat. Nog niet helemaal wakker Eline? Slaapdronken Eerst even ontbijtjes maken, zoon wordt strakkies opgehaald. Anders moet ie in de 'pino' naar school .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trosje Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Goedemorgen, Tijd voor een dansje vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Goeiemorgen, Vandaag weer een lange dag werken, maar wel in mijn favoriete werk, schakelen! Zin in... Eerst effe een bakkie. Dagpact: Agnieta Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 (bewerkt) Goedemorgen! Maak er wat van vandaag! Ik ga proberen te relativeren ... Dagpact: Agnieta Blondie6173 MijnGerrit Vol Edit: Ger er nu ook bij 3 juni 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Ben je nu wel wakker eline na bak koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Weet niet of je al wakker bent bolletje, maar anders lees je het straks wel. Vandaag oplossing voor mijn hondje is de planning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Hier nog effe doesjen...en dan roesjzzzzz ;-) Fingers crossed hier dat je een oplossing vind voor je hondje vandaag, suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Goedemorgen, Alles goed hier. Vandaag moet ik thuisblijven. De post brengt een pakket vogelvoer. Met een soort van kooitje waar alleen kleine vogels in kunnen. Zet ik over een voedertafel die ik erbij gekocht heb. Nu eten de grote vogels alles op en er blijft niets voor de kleintjes over. Ik moet de plek waar alles komt te staan even schoffelen en netjes maken. Met de vetbollen stop ik. De koolmezen eten daar zoveel van dat ik dat gewoon niet kan betalen. Dus heb ik vet voer gekocht zodat ze toch wat vet naar binnen krijgen. Alles bij Vivara Een hele leuke online winkel waar ze van alles voor je tuin verkopen. Ook planten. Ze werken samen met de Vlinderstichting en de Vogelbescherming Nu, ik kom mijn dag wel weer door. Een mooie dag iedereen en sterkte en moed voor wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Suiker: zou ontzettend fijn zijn wanneer je woefdram een plekkie heeft. Ik ga duimen tot ze blauw zien! Blondie: alweer in de weer :-) Lijstje 'what to do' afwerken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Hanneke wat leuk dat je dat allemaal doet! Ik ga eens neuzen bij de online winkel. Ik ga vandaag even met het vijvertje (ieniemienie hoor) aan de slag....En mooi weer erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Mogge allen Suiker..je hebt zelf gekozen...je bent er klaar voor..mooi man....op naar een leven waar je recht op heb..VRIJHEID Eline..beter slaapdronken als dronken wakker worden Sterkte en Succes voor degene die het nodig hebben maak er wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Sugar. ik ben wakker......wat dat toch is....gelukkig geen hoofdpijn vanmorgen, weet je, in mijn geval, niet drinken en refusal (waardoor er geen keuze meer is) maakt dat ik dus meer tijd heb en meer gedachten en aktiviteiten, lig elke avond voor pampus op bed, met baco dacht ik nog wel aan drank en moest elke dag een keuze maken, nu niet meer, is prima maar wel wennen. Hoe ga je het aanpakken met hondje? Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 showertime....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Goeie morgen mensen, Heb van de week gelezen Sowhat waarom je minder op het forum schrijft. Gelukkig dat dat de rede is. Hier weer gerust. Sugar laat je weten of het gelukt is met je maatje? Zou fijn zijn als hij ergens kan zijn en jij rustig weg kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 Goedemorgen bolletje, laat het wel weten, ga niet weg voor ik absolute zekerheid heb dat ik hem weer hier heb na opname, Voor sommigen niet te begrijpen, maar voor mij wel. Hoor het vanmorgen. Jij en anderen goede dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2014 (bewerkt) Voor mij is het heel goed te begrijpen Sugar, ik weet maar al te goed hoeveel je van een dier kan houden hoor. Er komt zeker een oplossing, want een dier heeft er ook veel voordeel van als z'n baasje weer gezond is. Ik duim voor een goeie oplossing voor jou en het diertje. 3 juni 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden