Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 juni 2014

Aanbevolen berichten

Goede morgen A3: Heerlijk al even buiten geweest. Wat mooi dat je zo geniet van de natuur. Fijn om de dag zo te beginnen.

Suiker: fijn dat je een beetje geslapen hebt. Zie je er tegen op? Of een dubbel gevoel? Kan me ook voorstellen dat het een prettige gedachten is dat je in de kliniek terecht kunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Alles goed hier.

Vandaag moet ik thuisblijven. De post brengt een pakket vogelvoer. Met een soort van kooitje waar alleen kleine vogels in kunnen. Zet ik over een voedertafel die ik erbij gekocht heb. Nu eten de grote vogels alles op en er blijft niets voor de kleintjes over.

Ik moet de plek waar alles komt te staan even schoffelen en netjes maken.

Met de vetbollen stop ik. De koolmezen eten daar zoveel van dat ik dat gewoon niet kan betalen. Dus heb ik vet voer gekocht zodat ze toch wat vet naar binnen krijgen. Alles bij Vivara Een hele leuke online winkel waar ze van alles voor je tuin verkopen. Ook planten. Ze werken samen met de Vlinderstichting en de Vogelbescherming

Nu, ik kom mijn dag wel weer door.

Een mooie dag iedereen en sterkte en moed voor wie het nodig heeft.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allen

Suiker..je hebt zelf gekozen...je bent er klaar voor..mooi man....op naar een leven waar je recht op heb..VRIJHEID

Eline..beter slaapdronken als dronken wakker worden :)

Sterkte en Succes voor degene die het nodig hebben maak er wat van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sugar. ik ben wakker......wat dat toch is....gelukkig geen hoofdpijn vanmorgen, weet je, in mijn geval, niet drinken en refusal (waardoor er geen keuze meer

is) maakt dat ik dus meer tijd heb en meer gedachten en aktiviteiten, lig elke avond voor pampus op bed, met baco dacht ik nog wel aan drank en moest elke dag een keuze maken, nu niet meer, is prima maar wel wennen.

Hoe ga je het aanpakken met hondje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen, ;)

Heb van de week gelezen Sowhat waarom je minder op het forum schrijft. Gelukkig dat dat de rede is. Hier weer gerust. :lips:

Sugar laat je weten of het gelukt is met je maatje? Zou fijn zijn als hij ergens kan zijn en jij rustig weg kan. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij is het heel goed te begrijpen Sugar, ik weet maar al te goed hoeveel je van een dier kan houden hoor. Er komt zeker een oplossing, want een dier heeft er ook veel voordeel van als z'n baasje weer gezond is. ;)

Ik duim voor een goeie oplossing voor jou en het diertje. :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...