lililulu Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 weet niet waarmee te beginnen, zijn wij toch hier voor hetzelfde probleem. hoop dat ik een beetje steun en advies zal vinden/krijgen bij jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Hoi Lililulu.Ik had je ook al geantwoord op het pact draadje maar als je wilt kun je bij de dagdraad, met ons mee kletsen. Je moet dan weer terug naar forums en dan zie je bovenaan bij de rij "ditjes en datjes"staan. Als je daar opklikt dan zie je de dag van vandaag staan. Klik dan op de laatste pagina en dan kom je bij ons in de huiskamer. Daar kun je mee praten over alles en nog wat. Ik hoop je daar te zien.Wees welkom en voel je thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Welkom Lililulu,Fijn dat je de weg naar dit forum hebt gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hallo Lililulu,Moest wel effe denken hoor bij het intikken van je naam...Hoe heet je nu ook alweer??Van harte welkom hier:present: Hopelijk zie ik je snel bij de dagdraad, daar vindt je altijd wel een gewillig oor!Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden