Spring naar bijdragen

maandag 26 mei


huttula

Aanbevolen berichten

Hoi, ben nog niet opgenomen, vanmorgen hier psych van ggz gehad.

 

As vrijdag gesprek met vnn. Wachttijd is naar hun zeggen enkele weken, maar weet dus niet precies wanneer. Als het zover is horen jullie het wel.

 

Niet veel bij te dragen hier, zit slecht in mijn vel en dan moet ik niet teveel hier komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé kanjers.

Even een update van een kneusje w.b. pc.s Heb stad en land afgezocht naar een ander toetsenbord maar hier in dit dorp is niets meer te vinden.

Heb dus bij de action een heel kleintje gekocht maar kan daar ook geen wijs uit, dus geklungel. Zo nu ga ik schilderles geven, doe ik tenminste nog iets nuttgs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frustratie hier...

Kom net een beetje verf tekort voor mijn laatste 2 vitrinedeurtjes van mijn keuken.

Inmiddels al 2 actionwinkels afgelopen, maar kleur die ik nodig heb is er niet...

Toch echt geen zin om mijn keuken weer opnieuw te gaan lakken...

Op hoop van zegen dat ze in Rotterdam de kleur nog wel hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al navraag gedaan bij gamma via telefoon...

Kunnen dezelfde kleur maken als ik inderdaad blik met gebruikte kleur verf meeneem...

Pak van mijn hart!

Zag dat zwaard al hangen boven mn koppie.

Merk zoiezo dat ik alles nog vrij zwartgallig bekijk!

Ben er dus nog niet qua overwinnen van depressie...

Deze dame wil weer veel te grote stappen nemen met dr zevenmijlslaarzen!

;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hut: hoe is het afgelopen met de fotosessie. Kan een dansje op het balkon nog?

 

Blondie: laten mengen gaat perfect hoor. Heb ik ook al eens laten doen. Wel iets duurder dan een potje van de action....Maar kost je minder aan tijd en energie dan de boel helemaal opnieuw doen ;)

 

Suiker: Sterkte!

bewerkt door Lotus66
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie...is menseigen denk ik...eerst een ramp senario bedenken en vervolgens is het vrij simpel

Vanmorgen om 5.20 uur liet ik mijn eerste traantjes ook al op werk..baal daar zo van dat ik zo weinig nodig heb.

Snel weer hervat..niet te lang bij stilstaan....rest van de dag ging weer goed

Tis net het weer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lotus...weet nog niet of ik aangenomen ben.

Hoor over 2 weken meer...ben mijn mankementen best wel een beetje zat...

Nu ik toch al vrij lang hrt gezonde leventje heb...mag ik ook el een lichamelijke beloning

Zie mezelf zo graag met rugzakkie de natuur in en fotograferen...ben er best goed in krijg ook veel mooie reacties

Daar heb ik het lijf wel voor nodig

Komt wel..heeft tijd nodig...jarenlange roofbouw op mezrlf plegen

Heb hier zo weinig invloed op

Blijf positief en ga ervan uit dat er betere tijden asnbreken

Hoop moeten we houden en dat doe ik ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ja hut. Had ik begrepen dat het over de uitslag gaat ;) Wel balen dat het lijf en ledenmaten het dan af laten weten wanneer je passie vraagt dat het juist mee werkt. Ik ken het. Ook het 'zat zijn'. Althans, een soort gelijke situatie (reuma) Maar heel knap dat je de hoop niet opgeeft! Das een positieve instelling en kan je alleen maar vooruit brengen ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag beste mensen,

 

Net even bijgelezen, dat had ik vanochtend niet gedaan.

 

Lotus, beterschap voor het mannetje. Ik hoop dat hij snel weer opknapt en er dan klaar voor is.

 

Vol ging een leuke werkdag tegemoet door tijdelijke, anders dan normale werkzaamheden. Als je dat leuk vindt, is er dan geen mogelijkheid om dat te blijven doen, of meer of vaker te doen?

 

Hut naar het ziekenhuis voor een fotoshoot. Ik hoop dat het meevalt Hut.

 

Suikertje kop op hoor! We zien je wel weer komen.

 

Ik was vroeg thuis vandaag. Ik ben er maar eerder mee gestopt op mijn werk; er kwam niets zinnigs uit mijn handen. Soms hik ik tegen iets aan, waar ik geen vat op krijg. Een dag gewoon laten liggen is vaak genoeg. Het lijkt wel alsof zoiets rustig doorsuddert in mijn hoofd, zonder dat ik dat in de gaten heb.

Vanavond doe ik niet veel. Boek en bank. Zoiets. Vroeg proberen te slapen om de verloren uren van afgelopen nacht weer in te halen.

 

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...