bolletje Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 (bewerkt) Goeie morgen Sugartje Wat ga ik vandaag doen???? Us ff kijken. Dadelijk hier aan de poets, bed verschonen, en ik wil de rest van de plantjes eigenlijk zetten maar ik denk dat ik daar geen tijd voor heb. Vanmiddag schilderles en ik wil eigenlijk even naar de markt dus mijn daggie zit weer vol. Maar wel lekker hoor sinds de keuken nu klaar is. O ja dat ben ik nog vergeten, wil vandaag ook mijn vloeren opmeten. Woensdagmorgen ga ik kijken voor natuursteen. Wil nieuw hebben voor hier en voor op mijn terras. Er gaat een winkel weg in Limburg dus moet ik daar gebruik van maken. 19 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Goedemorgen op deze mooie dag! Dagpact: LotusVolBlondie6173 Ietje Super1975 MijnGerrit Nadia Wimmelt De paden op de lanen in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Welke paden Wimmelt? Ik zo fietsen.... Opruimen, het klooster in, natuursteen...... Suikertje oefenen? En de nieuwste Nicci F ligt al in de fietstas...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Dagpact: Lotus Vol Blondie6173 letje Super1975 MijnGerrit Nadia Wimmelt Agnieta Sterkte en succes vandaag wijfie, Kom op he. Voor mij even geen verplichtingen vandaag, te druk met andere dingen even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Geen sorry Wijfie. Je down en chaggie voelen mag! Natuurlijk wel vervelend voor je, maar geef het de ruimte. Ik kan me voorstellen dat je er nu de pee in hebt. En het gemis van het oude huis en tuin. Wat kan maken dat jij je wat beter gaat voelen? Kun je naar een park / bos / water. Misschien even eruit, van het balkon af. Het doorbreken van je denkpatroon door iets leuks voor je zelf te doen? Kom op he Ik ga nu eerst wat eten, dan op naar de tandarts. Dan boodschapjes en ook nog zien dat ik vandaag met de wc borstel rond ga.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Wijfie; Goed zo, even de fiets pakken. Frisse wind (waar?) door de haren. En ik hoop ook in het hoofd. Bekijk het zo....Het gaat vast veel beter dan toen je dronk. Nu dan wellis waar 'down' maar beter dat dan down, een kater, schuldgevoel, gevoel te falen....door de drank. Het gevoel dat je nu hebt mag er zijn (hoe vervelend ook even nu) Toi toi toi! Geniet van het fietsen. Ik denk dat ik ook de fiets pak ipv de auto. Moet ik nu wel gaan, duurt wel een half uurtje voor ik er ben....Maar fietsen ook goed voor mijn lijf en leden....Fiets ik wel even met je op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Dat je de fiets pakt is al een verbetering...kijken wat er nog meer in de wereld is als drank.. Het zijn de kleine dingen die het doen, Wijfie Zon..fiets...bankie...mensen kijken...tijd voor jezelf...misschien een paar fotoos schieten...vogels...bloemen ...kleuren Geef alles zonder drank een kans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Hut: de wereld zonder drank geeft mijn fiets een lekke band...Haha. Hier dan maar een deugd van maken....Kan natuurlijk ook even bij Wijfie achterop springen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Band plakken zonder drank gaat je waarschijnlijk beter af....hopelijk de voorband....achterband zo gedoe En ook dat lekke band gevoel mag er wezen Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Eline...die oranje-achtige met "donderdag" in de titel ?Heb hem gisteravond uit gelezen ! (altijd jammer als een goed boek uit is) Ik heb vanmorgen wat gewerkt vanuit huis, kamer leeggehaald die gaat worden opgeknapt voor dochter .. toen met een 'fietsvriendin' en de racefiets lekker door het heuvelland gefietst. 30km en een heerlijk ijsje ! Nu douchen, kinderen van school halen en dan vanmiddag op zonnig terras aan de groene ijsthee terwijl dochter zwemles heeft. Wat een leven !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 daar sluit ik me bij aan. "wat iemand óver je zegt zegt niets over jóu" Wat ik zei, Ineke, en de manier waarop, zegt iets over mij, niet over jou! je (dus) niet weg laten sturen daardoor! Ja maar het is toch negatieve energie die sommigen er niet bij kunnen hebben. Ik kan het er inderdaad niet bij hebben. Ik heb al genoeg slaapproblemen door het afbouwen. 13 Mei heb ik slaapmedicatie (oxazepam) moeten nemen om in te kunnen slapen en afgelopen nacht weer om nog even verder te slapen. Ik probeer zoveel mogelijk zonder extra hulpmiddelen af te bouwen om uiteindelijk te stoppen. En dat is waarom ik hier ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Hier bewolkt, Wel redelijk warm. Nergens zin in Woensdag examen. Zie er erg tegenop Zucht..niet klagen, maar dragen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 sommige dingen mag je best klagend dragen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 sommige dingen mag je best klagend dragen hoor Gelukkig Vol, Af en toe best lekker he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Hele huis bijna blank, blijkt afvoer verstopt te zijn, komen morgenochtend langs, pfff, heb ik weer. Voor de rest gaat het wel goed hoor, niet op dagpact gegaan omdat ik vanmorgen eg slecht was en geen valse belofte wilde doen, maar gaat lukken, ook weer vandaag. Wel alle externe hulptroepen ingeschakeld, maar daar betalen ze huur/hypotheek van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Heej Suiker, Dus jij kan lekker zwemmen nu.? Ben je al aan het dweilen geslagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 dweilen, mijn hondje wilde niet eens naar buiten vanwege water op laminaat. Heb er fotos van gemaakt, als het bol staat mogen ze het vergoeden. Probleem is dat je water niet zo goed ziet op fotos, kan er beter limonade op gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Waterschade.. Gaat dat niet van je opstalverzekering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Oei, heb wa, inboedel en begrafenisverzekering, Was slecht in assurantievak vroeger, wat houdt opstalverzekering in, heb wel huurhuis, weet niet of dat nog van belang is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Misschien kan het ook via je inboedelverzekering, Die heb ik zelf nl. niet. Opstal is geloof ik alleen, bij waterschade of zo iets (en stormschade?), Mijn opstalverzekering zit automatisch in mijn VVE kosten. Maar jij hebt weer een huurhuis, dus misschien weer anders? Sorry suiker, heb er ook niet zoveel verstand van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Volgens mij heeft verhuurder een opstalverzekering nodig bij een huurhuis. Koopwoning? Dan eigenaar een opstalverzekering. Opstal verzekering is voor waterschade, brand etc. Inboedel is volgens mij voor jou voldoende. Maar ik en verzekeringen en belastingen...Een groot drama.http://www.homefinance.nl/opstalverzekering/faq/huurder-opstalverzekering.asp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Ik las Acanthus vandaag, kan niet qouten, Maar waarom wil je zonder hulpmiddelen afbouwen, Is dat een trots. Ik ben blij dat ze er zijn. Ik ben blij dat ik medicatie heb om goed te slapen, Begrijp het niet helemaal. Wens je veel succes en sterkte vooral Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Vervelend wijfie, Wat is een adaptor ook alweer,? (En nog niet eens blond he ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Suikertje...hier gisteravond probleem met afvoer! Al het water van wasmachine kwam de verkeerde kant op! Nooit gedacht dat ik zó snel kon rennen .. Gelukkig maar kort programma dus ik kon met emmertje blijven staan Mijn terrasje met boek en groene ijsthee was lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Ik stop er mee voor vandaag, wordt niet beter, misschien morgen. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden