Spring naar bijdragen

Maandag 19 Mei 2014

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Sugartje :D

Wat ga ik vandaag doen???? Us ff kijken. Dadelijk hier aan de poets, bed verschonen, en ik wil de rest van de plantjes eigenlijk zetten maar ik denk dat ik daar geen tijd voor heb. Vanmiddag schilderles en ik wil eigenlijk even naar de markt dus mijn daggie zit weer vol. Maar wel lekker hoor sinds de keuken nu klaar is. :)

O ja dat ben ik nog vergeten, wil vandaag ook mijn vloeren opmeten. Woensdagmorgen ga ik kijken voor natuursteen. Wil nieuw hebben voor hier en voor op mijn terras. Er gaat een winkel weg in Limburg dus moet ik daar gebruik van maken.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 72
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geen sorry Wijfie. Je down en chaggie voelen mag! Natuurlijk wel vervelend voor je, maar geef het de ruimte. Ik kan me voorstellen dat je er nu de pee in hebt. En het gemis van het oude huis en tuin. Wat kan maken dat jij je wat beter gaat voelen? Kun je naar een park / bos / water. Misschien even eruit, van het balkon af. Het doorbreken van je denkpatroon door iets leuks voor je zelf te doen? Kom op he :rose:

Ik ga nu eerst wat eten, dan op naar de tandarts. Dan boodschapjes en ook nog zien dat ik vandaag met de wc borstel rond ga....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie; Goed zo, even de fiets pakken. Frisse wind (waar?) door de haren. En ik hoop ook in het hoofd. Bekijk het zo....Het gaat vast veel beter dan toen je dronk. Nu dan wellis waar 'down' maar beter dat dan down, een kater, schuldgevoel, gevoel te falen....door de drank. Het gevoel dat je nu hebt mag er zijn (hoe vervelend ook even nu) Toi toi toi! Geniet van het fietsen. Ik denk dat ik ook de fiets pak ipv de auto. Moet ik nu wel gaan, duurt wel een half uurtje voor ik er ben....Maar fietsen ook goed voor mijn lijf en leden....Fiets ik wel even met je op ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je de fiets pakt is al een verbetering...kijken wat er nog meer in de wereld is als drank..

Het zijn de kleine dingen die het doen, Wijfie

Zon..fiets...bankie...mensen kijken...tijd voor jezelf...misschien een paar fotoos schieten...vogels...bloemen ...kleuren

Geef alles zonder drank een kans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eline...die oranje-achtige met "donderdag" in de titel ?
Heb hem gisteravond uit gelezen ! (altijd jammer als een goed boek uit is)

Ik heb vanmorgen wat gewerkt vanuit huis, kamer leeggehaald die gaat worden opgeknapt voor dochter .. toen met een 'fietsvriendin' en de racefiets lekker door het heuvelland gefietst. 30km en een heerlijk ijsje !

Nu douchen, kinderen van school halen en dan vanmiddag op zonnig terras aan de groene ijsthee terwijl dochter zwemles heeft.

Wat een leven !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daar sluit ik me bij aan. 

"wat iemand óver je zegt

zegt niets over jóu"

Wat ik zei, Ineke, en de manier waarop, 

zegt iets over mij, niet over jou!

je (dus) niet weg laten sturen daardoor!

Ja maar het is toch negatieve energie die sommigen er niet bij kunnen hebben.

Ik kan het er inderdaad niet bij hebben.

Ik heb al genoeg slaapproblemen door het afbouwen.

13 Mei heb ik slaapmedicatie (oxazepam) moeten nemen om in te kunnen slapen en afgelopen nacht weer om nog even verder te slapen.

Ik probeer zoveel mogelijk zonder extra hulpmiddelen af te bouwen om uiteindelijk te stoppen.

En dat is waarom ik hier ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele huis bijna blank, blijkt afvoer verstopt te zijn, komen morgenochtend langs, pfff, heb ik weer.

Voor de rest gaat het wel goed hoor, niet op dagpact gegaan omdat ik vanmorgen eg slecht was en geen valse belofte wilde doen, maar gaat lukken, ook weer vandaag. Wel alle externe hulptroepen ingeschakeld, maar daar betalen ze huur/hypotheek van :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kan het ook via je inboedelverzekering,

Die heb ik zelf nl. niet.

Opstal is geloof ik alleen, bij waterschade of zo iets (en stormschade?),

Mijn opstalverzekering zit automatisch in mijn VVE kosten.

Maar jij hebt weer een huurhuis, dus misschien weer anders?

Sorry suiker, heb er ook niet zoveel verstand van hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij heeft verhuurder een opstalverzekering nodig bij een huurhuis. Koopwoning? Dan eigenaar een opstalverzekering. Opstal verzekering is voor waterschade, brand etc. Inboedel is volgens mij voor jou voldoende. Maar ik en verzekeringen en belastingen...Een groot drama.

http://www.homefinance.nl/opstalverzekering/faq/huurder-opstalverzekering.asp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las Acanthus vandaag, kan niet qouten,

Maar waarom wil je zonder hulpmiddelen afbouwen, Is dat een trots. Ik ben blij dat ze er zijn.

Ik ben blij dat ik medicatie heb om goed te slapen, Begrijp het niet helemaal.

Wens je veel succes en sterkte vooral Acanthus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje...hier gisteravond probleem met afvoer! Al het water van wasmachine kwam de verkeerde kant op! Nooit gedacht dat ik zó snel kon rennen .. Gelukkig maar kort programma dus ik kon met emmertje blijven staan :)

Mijn terrasje met boek en groene ijsthee was lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...