Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 mei

Lotus66

Aanbevolen berichten

Goede middag allemaal,

Ook ik heb even terug gelezen. En met gekromde tenen. Jammer dat het je niet lukt Agnieta om ondanks je rothumeur omgangsvormen te hanteren die wel zo prettig zijn. Je kwets een ander hiermee. Jammer, heel jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

iedereen ziet zijn eigen wereld, zijn eigen waarheid.

we kunnen niet allemaal hetzelfde zijn

de een schopt om zich heen, de ander is zwijgzaam

alles mag, zolang je de ander maar in zijn waarde laat

zomaar een opmerking

gedag......... :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die rotdag mag je ook hebben...maar vertel er dan bij waarom...zodat anderen het ook begrijpen

Is toch niet teveel gevraagd

Nu weet ik dat je een rotdag hebt vanwege je zoon...dan weet ik dat...ook wij hier zijn gevoelig ook voor een anderwel en wee

Ook gewoon maar een opmerking

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk mag jij een rotdag hebben Aggie al zijn het er 10, maar waarom voel je je dan steeds aangevallen? Waarom ga je dan schoppen? Je vraagt op een hele kromme manier aandacht en ik heb het al eerder gezegd voor mij voelt dat aan als hele negatieve aandacht vragen. Je vraagt aandacht en als je die dan krijgt schop je de mensen weg.

Tuurlijk weet ik dat je het moeilijk hebt, maar probeer in ieder geval dan te zeggen wat er eigenlijk aan de hand is dan kan ik op de juiste manier reageren.

En ga je niet in alle bochten wringen om maar aandacht te krijgen.

Ik vind het dan erg moeilijk om te reageren terwijl ik dat best wil om je te helpen, maar zo kan ik dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rotdagen komen helaas voor .. dat is bij ieder mens en dus ook gewoon bij jou 

jammer dat jij op zo'n rotdag om je heen gaat schoppen en je aangevallen lijkt te voelen, ik vind dat geen leuke bijdrage op een forum als dit en ben hier daardoor afgelopen 3uur even niet geweest terwijl ik afgelopen dagen door een goede sfeer juist wel hier te vinden was.

Ik hoop voor jou (en mij) dat deze rotdag voor jou snel voorbij is !

Voor mij sinds lang de eerste vrije middag zonder dat ik mezelf al op een weekend-wijntje trakteerde en vervolgens nog met meiden naar de zwemles moest waar ik me dan weer schaamde voor de waarschijnlijke alcohol-lucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine een ban? Vagina is toch een net woord en de grap was zo flauw dat ie er leuk van werd...gerrit zo blij met vol dagpact, hanneke naar klooster, kom op mensen....for better for worse....tis maar hoe je het ziet en zeker weten benoemt Agnieta zaken die anderen waaronder me myself and I ook wel een vraagtekens bij hebben geplaatst....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Vol, naast alci's zijn we gewoon mensen, de een wat rustiger de ander wat temperamentvoller, weer een ander te druk, niet vooruit te branden, en tja als het niet drinken of wel drinken zorgt voor wat ontlading.....moet kunnen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...