Lotus66 Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 (bewerkt) Goede morgen Frummers, Iedereen een hele fijne en zonovergoten dag toegewenst! Voor iedereen die het nodig heeft heet veel kracht en stekte. Ik heb bar slecht geslapen. Gepieker en geploeter. Dus des te meer reden om er een fijne dag van te maken. De zon is al op! Dagpackt: Lotus 16 mei 2014 bewerkt door Lotus66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 16 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Rot is dat Agnieta. Ken het gevoel. Die eenzaamheid, afschuwelijk. Huiswerk aan de winkel dus. Voor mij idem...We gaan ervoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Goedemorgen, hier redelijk geslapen, zie ook al een zonnetje......Agnieta dat alleengevoel herken ik maar dan overdag...vandaag nog geen plannen maar er is genoeg te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 En Lotus kent het gevoel ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 16 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Goede morgen Eline. Hmm, dat gevoel overdag is ook niet alles he. Ha eigenlijk is het nooit niet wat. Vandaag er echt tegen aan en zinnen verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Morgu dames. Lotus, ff de dag veranderen hoor: het is al vrijdag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 oeps, zie dat Agnieta dat ook heeft aangegeven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 16 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Sorry dames. Echt nog niet wakker. Maar is gebeurd. Nu weer bij de tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 En dat gevoel moet inderdaad een rotgevoel zijn. S nachts gaan liggen piekeren.... ook zoiets ellendigs. En wat duurt een nacht dan lang he? Ontspanningsoefeningen gecombineerd met bewust mijn gedachten concentreren op iets heel anders wil bij mij wel helpen. Gelukkig heb ik er niet vaak last van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Ah... fijn... Scheelt mij een hele werkdag, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Hoi agnieta, gaat lekker hoor. heb vandaag vrij , dus een lang weekend voor de boeg. Het schijnt lekker weer te worden dit weekend, dus vandaag veel doen en dan lekker in de tuin werken én zitten daarna. Het enige wat maar niet wil vlotten is het afvallen... en tuurlijk weet ik precies waar dat van komt. Ieder pondje gaat echt door het mondje.... weer gaan roken maakt dat ik het snaaien kan laten, maar dat wil ik ook niet. Dus toch maar aanrommelen en er van uitgaan dat de knop echt een keer om gaat. En jij? Liggen piekeren vannacht? Terecht piekeren of de zwarte spoken die jou in hun macht hadden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 16 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Goed plan Yvonne. Eerst nu even de zorg voor zoonlief. Anders staat de taxi al voor de deur....Hoppa.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Ja, je kunt je kind toch ook niet in zijn pyjamabroek bij de taxi afleveren he, hihi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 En ondertussen heb ik even voor koffie en thee gezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Zie ik dat het ook nog eens zo goed als windstil is, dat vraagt om een terrasje later op de dag, zonnebril op en mensen kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Nee hoor Agnieta, ik wil niet meer gaan roken. Ik mis het zo af en toe nog best, maar ben er nu inderdaad ruim twee jaar van af, dus dat is geen optie. En ja, veel fruit en groente.. hartstikke goed voor een mens. Ik weet precies wat ik wel en niet zou moeten doen. Maar ja.... Gaat ooit weer goed komen, tis er aan gekomen, kan er dus ook weer af, alleen ff die knop vinden he .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Klopt Eline, volgens mij wordt het heerlijk weer... maar eerst de 'boel' af hebben hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Tsja... aan de ene kant misschien een vorm van compenseren, aan de andere kant misschien toch ook iets in je lichaam waardoor je lichaam echt meer eten 'vraagt'? In ieder geval heb ik nu een lang weekend. Vandaag wel een beetje druk door diverse afspraken, maar toch ook tijd genoeg om de boel weer eens goed op een rijtje te gaan zetten en voor mezelf uit te stippelen hoe nu verder. Want die kilo's die ik er aan heb gegeten móeten er gewoon weer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Goeiemorgen, Toch nog onrustig geslapen. Spanning voor de uitslag of ik door ben vandaag met de sollicitaties en onzekerheid of ik de functie wel aan zou kunnen... Hoor mensen al roepen, dat kun je wel, nu moet ik het zelf nog gaan geloven! Hoofd en hart weer in gevecht! Afijn, de Refu zit er in ieder geval weer in dus ik kan niet drinken. Rust en veiligheid... Nu eerst een bakkie... Dagpact: Lotus Agnieta Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Goedemorgen Eerst nog mijn hartelijke felicitaties aan Nancy Lotus en Agnieta, vervelend dat jullie niet zo goed hebben geslapen, hopelijk brengt de dag jullie veel goeds. Blondie, succes vandaag. Ik hoop op goed bericht voor je. Maak je nog maar geen zorgen of je de nieuwe baan krijgt, eerst maar even afwachten. De rest komt later wel weer. Dagpact: Lotus Agnieta Blondie 6173 Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 (bewerkt) Goedemorgen! Hier juist heerlijke nacht, ben fit! Ook nog eens vrij ... Nouja, even wat van huis uit doen wel. Verder met de koffie van hierboven het plan om administratie/papieren eens door te lopen en alles up to date maken. Verder, regelmatig checken hier om te kijken of blondie al wat heeft gehoord! Dagpact: Lotus Agnieta Blondie 6173 Suikertje Vol 16 mei 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Goedemorgen Suiker en Blondie. Zal voor je duimen Blondie. En Suiker moest vandaag ook weer ergens naar toe geloof ik? Tsja Agnieta, een mens zit raar in elkaar he? Maar tis nou eenmaal niet anders. Luitjes, ik móet nu echt weg, afspraak vrij vroeg op de ochtend. Balen, moet ik toch weer haasten, aan de andere kant: daarna heb ik écht weekend... Maak er een mooie dag van, hij komt never nooit meer terug hoor. Oh ja, weet niet wat er met Nancy is, heb niet goed teruggelezen, maar ook felies van mij dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Ik ken het gevoel van onbehagen als ik naar bed ga Aggie. Brrrrr. das niet leuk. Heb je ook dat als je in slaap valt, je eng droomt? Ik slaap tegenwoordig met een nachtlampje dat voelt wat minder akelig aan. En niet gaan drinken nu hé? Vandaag weer schilderles. maar eerst weer ff flink boodschappen gaan doen voor het weekend. Het wordt mooi weer vandaag dus lekker genieten. Blondie hoelaat hoor je het? 16 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Goedemorgen, Nog iemand die niet goed heeft geslapen en te zwaar is. Wat een problemen. Wat dat niet slapen betreft. Ik ga uit bed. Lezen en koffie drinken. Ik blijf zeker niet meer liggen zoals vroeger. Dan zie je allemaal spoken. Vooral 's nachts. Dat gevoel van alleen zijn ken ik maar al te goed. Maar ik probeer daar toch niet aan toe te geven. Dat maakt dat ik me zielig ga voelen en drinken wil. Te zwaar. Ja, ook bij mij wil het wat lichter worden niet vlotten. En ook ik weet waar het door komt. Het niet snoepen of tussendoor eten lukt me alleen als ik heel regelmatig eet. En dat doe ik niet. Soms lukt het me een dag. Maar als je alleen woont kun je ook maar wat aanrommelen. Een fijne dag iedereen. Ik houd het droog. Sterkte wie het nodig heeft!!! Hanneke :sun: :sun: Ik zit er allemaal maar niet te veel mee. Het belangrijkste is dat ik niet drink. En om kwart over 8 stap ik weer op de fiets op weg naar het klooster. Het is prachtig weer. Dus ik ga ervan genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Ja, dat is een probleem Agnieta. Heb je er al eens iets aan gedaan met psycholoog en of medicijnen. Of is het nog net hanteerbaar en heb je daar geen zin in?? Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden